Gå til innhold

Turbo-HF's Originale BMW E39 ///M5 Facelift


 Share

Anbefalte innlegg

Nye bakpotter absolutt, gjerne med 4x83mm stusser, går an å få pressa ut fin lyd i disse uten at det blir for masse av det gode :)

Får se, er blitt sånn gammel mann med originalpolizei, jeg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft med krok på M5!

I motsettning de andre så mener jeg at med din orginalstil, så pusser og polerer du opp igjen stussene på de orginale pottene dine. Billigt og flott resultat.

Liker ikke krok uansett bil, da jeg aldri har behov, men... Aha, det er planen det, bare å få "freshet" opp pottene det, skal forsøke å ta det snarest og helst før utstillingen på lørdag! ;) Får ikke gjort alt på én gang, men jeg har fått bestilt meg nye emblemer til panser og bakluke, pluss plastkil til å bytte dem nå og henter det så fort jeg kan og at terskelbeskytterne har kommet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit non at behovet ikke er der, men å ha en M5 med krok å mulighet for å dra campingvogn eller biltralle er i mine øyne skamrått!

Spennende med neste update.

Hehe, jo alt kommer an på øynene som ser, men jeg misliker krok, selv om det er spesielt på ///M5! :-$ Takk for det, jeg gjør nok mer imorgen og fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange mener det er umulig å få krok på Bmw sine M-biler, så derfor syns jeg det er utrolig morro.

Ble forøvrig forbikjørt av en eldre Porsche i Trondheim for noen år tilbake, MED campingvogn!! Det artigste bilminnet jeg kan komme på i farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe en original E39 kan så er det å se ut som en random familiebil for fattige, for et utrenet øye. Jeg ville, utvilsomt, beholdt kroken og hatt den på hele tiden av den grunn.

Nei.... ;)

 

 

Jeg ville nok ikke demontert det avtagbare hengerfestet, det er jo utstyr som mange ville gitt høyrearmen sin for å ha. Men du kan jo bare legge igjen kroken hjemme ;)

Da kan de få gi armer og ben for det, når jeg selger kroken. ;)

 

Mange mener det er umulig å få krok på Bmw sine M-biler, så derfor syns jeg det er utrolig morro.

Ble forøvrig forbikjørt av en eldre Porsche i Trondheim for noen år tilbake, MED campingvogn!! Det artigste bilminnet jeg kan komme på i farten.

Man kan få takbokser til Lamborghini'er, også, men det er absolutt ikke noe fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...