Gå til innhold

Inspirasjonstråden


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

ser ut som en billigbil til 10k, den e36'n på forrige side. bilen ser generelt sliten ut. Inspirasjon om man ønsker en slitt rånelook, men ikke mye inspirasjon for de som ønsker en strøken clean look. Men hver sin lyst, så sier ikke den er feil. 

 


post-58991-0-12787300-1447602494_thumb.j

Orginale M5 hjul gir virkelig rett look på E39, blir å selge ACS hjula mine å pusse opp style 65'ene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik som den er modifisert, og at den er i Japan så tror jeg at den E36 er brukt som banebil. Er i hvertfall ikke rånelook. Langt ifra. Men jeg skjønner jo at ting må være cleant og helst stance nå for tiden :P

 

CfohI2ZoNLQ.jpg

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rånelook? streamer i ruta, skrift på dekka, voldsom frontspoiler av et slag, ser ganske sliten ut i lakk (langs kanalen) minner da meg veldig om rånebilene som går her ja :P

Trenger ikke vere noe stancelook for all del, bare bra om en bil er banevennlig, men trenger ikke se ut som en 18 årings førstebil av den grunn :)

Men det er bare min mening, vi er alle forskjellige, så sikkert rent og pent for noen. 

 

post-58991-0-53820700-1447604792_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RWB er ikke rånegreier sist jeg sjekka? Og hvis sliten lakk er rånete då har jeg faen meg to rånebiler utenfor, selv om begge er orginale E34'er. :P Splittersene på fangeren hører sikkert til en annen bil siden de er såpass store.

 

rwb_wall.jpg

 

maxresdefault.jpg

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten lakk gjør selvsagt ikke det, M5'n min er heller ikke noe skjønnshetsprinsesse i lakken om man inspiserer. Men det minner meg bare om 90% av E36'ene som går i området her, typiske rånebiler. Uansett, vi får bare vere enige om å vere uenige, eg syns vertfall den såg helt jævlig ut hehe :)

post-58991-0-23207900-1447605598_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bilde, men på min egen e39 touring i Titansilber har jeg satt på vinterhjulene. Originale svart lakkerte alu felger i 15", uten kapsler. Kjører med det bare på rent trass. :smile: Blitt såpass gammel at det bryr meg ca midt oppå.....et sted. Flere her inne som gjør det ? :smile: Noen bedre vinterfelger her?

Endret av MrBrum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bilde, men på min egen e39 touring i Titansilber har jeg satt på vinterhjulene. Originale svart lakkerte alu felger i 15", uten kapsler. Kjører med det bare på rent trass. :smile: Blitt såpass gammel at det bryr meg ca midt oppå.....et sted. Flere her inne som gjør det ? :smile: Noen bedre vinterfelger her?

 

Jeg skal ha originale 15" krysseike felger på min E34. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...