Freakshow Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Er noen av disse spredt rundt om for forskjellige modeller, men tenkte vi kunne ha en generell. Har slike på andre forumer jeg er med på, så tenkte det kunne vært morro å ha en her. Du skal rett og slett poste kule/spennende/interessante biler du kommer over. Som overskriften sier, biler du blir inspirert av, eller om andre kan ta inspirasjon fra. Om det er "stance", originalpoliti, "racecar" eller hva enn det kunne være. Kan begynne med en fet og annerledes E39 jeg kom over i stad Interiøret var spesielt tøft! det dashbordet var skamtøft! trur du det er flocka eller trekt i alkantara? oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Ja bla den og så har vi n. stance tråd osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Ja bla den og så har vi n. stance tråd osv. link til disse trådene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2015 Som Daniel nevnte, blir de trådene så fort spesifikke. Mens denne er helt åpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2015 (endret) trur du det er flocka eller trekt i alkantara? oO Det er trekt i brunt mocca-skinn Ser rått ut, ja. Dørene også er trekt, ser du. Endret Mars 27, 2015 av Gabz Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Kanskje ikke helt etter "tema" på topic, men kule bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2015 Kanskje ikke helt etter "tema" på topic, men kule bilder. Absolutt kule bilder! Mange her inne som er glad i originale biler, så synes disse er helt on topic, jeg Morro å se fremgangen i tid. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Absolutt kule bilder! Mange her inne som er glad i originale biler, så synes disse er helt on topic, jeg Morro å se fremgangen i tid. Sant det. Jeg liker de 3 første best Gamle M5 er de beste M5 for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mars 28, 2015 Share Skrevet Mars 28, 2015 Denne E39n som Gabz også postet et bilde av tidligere er så perfekt !! Tommel opp for at du tok deg tid til å starte ny åpen tråd Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2015 Bare morro, det! Godt at den faller i smak Har likt slike tråder på andre fora, så hvorfor ikke her også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2015 paaab reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 28, 2015 Share Skrevet Mars 28, 2015 FY så rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2015 BMW M4 Vorsteiner GTRS4: danskiii og macrorain reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2015 macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå