R4F431 RAFAEL Skrevet Juli 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2015 ja, da er det gjort. Facelift delene er bestilt. Og venter på tilbud fra lakkverksted. Skal da lakere litt inn på dørene sann skillet blir vansklig å se. Beholder da m3 fangeren. Men frykt at kanskje det blir litt rart med m3 fanger istedet for mtech 2. Men hey. Koffor skli godt inni mengden med facelift og mtech 2? Neste update blir da når eg har montert facelift delene (skjermer, panser, lykter og deksler og div) Ønsk hobbymekanikern lykke til Sent fra min D6603 via Tapatalk Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Forbanna kipt det ja! Og utrolig kjipt for hjorten...Men er jo litt positivitet i det hele, du får på facelift som er mye mye penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 (endret) Dritt med krasj ja. Men jeg ser to veldig positive ting her. Facelift og bort med de stygge nittitalls lyktesenkerne Lykke til med mekken. Endret Juli 24, 2015 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Juli 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2015 Dritt med krasj ja. Men jeg ser to veldig positive ting her. Facelift og bort med de stygge nittitalls lyktesenkerne [emoji14] Lykke til med mekken. Ååååeee, eg likte dissa lyktesenkerane. Jaja. Men gidder ikkje nye nei. Er berre fryktelig i vegen om du skal ut med blinklyset.Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Juli 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2015 Jaja, 15k kommer lakkering på. Ouch Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Juli 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2015 (endret) Sexiest car(fleip)& Sexiest girlfriend. Tok av bmw logoen på panseret. Fortjener ikkje å hadet akkurat no Sent fra min D6603 via Tapatalk Endret Juli 25, 2015 av R4F431 vaskemaskin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Juli 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2015 Er så i tvil om eg skal ha på klistermerke i bakruta, noe i meg sier ja, noe annet sier nei. Men veit eg får vell ett foss med "nei, det er Harry" og " er du skeiv i trynet?" :'D Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 Hør på den delen som sier nei Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Juli 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2015 Ja, får vell bare ha den Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet August 14, 2015 Forfatter Share Skrevet August 14, 2015 Da er delene på plass Sent fra min D6603 via Tapatalk Bimmer fan og Nyheim reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet August 17, 2015 Forfatter Share Skrevet August 17, 2015 Da har eg endelig blitt ferdig og er kjempe fornøyd! Facelift gjorde seg. Både takk og faen ta den hjorten som måtte betale den ultimate prisen for å få dette i gang. Men det er sann som skjer. No skal eg ha meg en kald en og nyte synet. Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet August 17, 2015 Forfatter Share Skrevet August 17, 2015 Mangler bare bmw logoen som er på veg i posten så erdet komplett Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 Skjer med passformen mellom fanger og framskjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 Ikke bare det Gabz, om du ser nøye etter, ser du at lista under lykta også stikker litt utenfor. R4F431 RAFAEL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet August 18, 2015 Forfatter Share Skrevet August 18, 2015 Så pirkete dåkke va i dag da. Ja nei, m3 fangeren er en orginal bmw del. Så den er meint til da dobbelt så store hjulbuer. Og listene stikker jo da ut pga ikkje tilstreklig feste på nedsida av lyktene. skal ordnest dinna lista er kunn festa i lykta på facelify og ikkje hjørnet på skjermen. Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå