Gå til innhold

F32 435i Vossen, M-performance, H&R

Share

Anbefalte innlegg

Nydelig denne. Prøvde en F30 335i her i helgen, og må si dette en en kvikk og inspirerende motor.

Personlig er jeg ikke så fan av carbon, men hvis du skal beholde frontleppa i carbon så ville jeg kjørt samme stil på spoileren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig denne. Prøvde en F30 335i her i helgen, og må si dette en en kvikk og inspirerende motor.

Personlig er jeg ikke så fan av carbon, men hvis du skal beholde frontleppa i carbon så ville jeg kjørt samme stil på spoileren.

Frontleppa som eg har finnes kun i carbon :( Då må eg evt skifte den ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan vel lakkeres? Men er det original M Performance så vil vel det kunne senke verdien på den en del. Finnes dog en del bra frontlepper på eBay med nesten like bra passform til en rimelig penge, de er det greit å eventuelt få lakkert om du ønsker det.

Har du vurdert M Performance diffuser også? Hadde gjort seg med en slik en også i sort blank, samt foliert tak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan vel lakkeres? Men er det original M Performance så vil vel det kunne senke verdien på den en del. Finnes dog en del bra frontlepper på eBay med nesten like bra passform til en rimelig penge, de er det greit å eventuelt få lakkert om du ønsker det.

Har du vurdert M Performance diffuser også? Hadde gjort seg med en slik en også i sort blank, samt foliert tak :)

Er orginal M Performance som står på no å den forblir carbon til eg finner ut noe annet.. Den var for dyr til å leike seg med :P Har sjekket ut litt ebay, men er så mange som skriver dårlig passform og finish.. Så orker ikkje dette.. Betaler heller litt meir og veit kva eg får.. Har vurdert 4 endestusse og M4 diffuser, men er ganske fornøyd med anlegget som er der idag.. Har montert eit Active anlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med rå bil. Hvordan synes du motoren er iforhold til gamle bilen din? :)

Takker:) Kan ikkje sammenlignes.. Lydmessig, 6ar <3 og mykje større botndrag, samt merker meir at den kommer på rundt 3500 omdr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...