///M3 Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Takk for det. Ja den går greit. Har tenkt til å få strekt den ut litt i sommer ja. Mulig Tyskland og Ringen...vet ikke helt ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Gratulerer så mye! I mine øyne er dette den ultimate kjøremaskin fra BMW i tillegg til i8 som jeg var så heldig å få prøve her en dag Er vel ikke denne som sto på ProAutoSalg? Har sikla lenge på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Takker. Ja bilen er helt sjef. jo mer jeg bruker den jo mer liker jeg den Ja sto der, men jeg fikk den via Konghelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet Juni 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2015 Liten oppdatering. Lakkert diffuser og nye eksoshaler... Mer kommer.... Fortsatt fin sommer folkens...sees på Rudskogen. tommyf reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 Det ble veldig bra. Likte skiltholderen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet Juni 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2015 Det ble veldig bra. Likte skiltholderen din He he...takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet Juni 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2015 Heart of the beast Haug reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 26, 2015 Share Skrevet Juni 26, 2015 Bra med futt i den klumpen der, ja Flott maskin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet Juni 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2015 Bra med futt i den klumpen der, ja Flott maskin! Blir bare mer og mer imponert over motoren etterhvert som jeg bruker bilen....for en utrolig maskin Fahad og nicolaib reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 27, 2015 Share Skrevet Juni 27, 2015 Hvordan synes du bilen ble å kjøre etter du senket den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 27, 2015 Share Skrevet Juni 27, 2015 Sinnsykt, hehe.. Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet Juni 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2015 Hvordan synes du bilen ble å kjøre etter du senket den? Ble litt bedre ved aktiv kjøring,men ved normal cruising er den like komfortabel...helt perfekt ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet Juni 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2015 Sinnsykt, hehe.. Gratulerer så mye! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Juni 28, 2015 Share Skrevet Juni 28, 2015 Hvor mye bensin går med her? Selv om det er uvesentlig egentlig med slik hobby. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 Hvor mye bensin går med her? Selv om det er uvesentlig egentlig med slik hobby. He he...liter'n++++ ved "normal" blandet kjøring. Det er bare å lukke øynene og dra kortet...he he. Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå