fredrik330d Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 (endret) Nå har jeg hatt denne bilen i et halvt års tid, og er MEGET fornøyd. Har hatt en del biler, men ingenting som overgår denne. Utseende taler for seg, men er mest imponert over kombinasjonen av komfort, sportslighet og fremkommelighet! Motoren og girkasse er selvsagt også i særklasse! Har ikke prøvd så veldig mange andre F10\F11`er, og ingen uten EDC. Denne har EDC sammen med Adaptive Drive og Dynamic Drive. Disse opsjonene ville jeg ikke vært foruten i en slik bil. Forandrer bilen fra en komfortabel cruiser til en skikkelig sportslig bil på sekundet. Ellers har bilen det aller meste av utstyr, noe som var viktig da jeg jaktet etter en slik bil. Mangler Night Vision, men det går greit Har gjort noe små modifikasjoner: - Senket med AC Schnitzer fjærer foran, og omprog. bak. (Synes den ble litt lav bak, så den skal opp ca 1cm)- 20" Felger. 8,5 foran med 235/35 ET33 og 9,5 bak 285/30 ET35- Byttet til LCI Performance. Gikk for chrome kant. Synes det blir tøft, samtidig som det gir en "ren og pen" look. Smak&Behag - Byttet til sorte sideblinklys.- Byttet LED pærer i dørene og skiltlys - Vintermatter i fra WeatherTech Har ingen planer om noen flere optiske modifikasjoner. Vurderer riktignok omprog. av ECU for å få (enda) litt mer power Her er utstyrslisten: Code EquipmentS1CCA Auto start/stop functionS1CDA Brake Energy RegenerationS548A Kilometer-calibrated speedometerS851A Language version GermanS1CBA CO2 packageS223A Electronic Damper Control (EDC)S229A Dynamic DriveS230A Extra package, EU-specificS258A Tire with run-flat functionalityS2NAA BMW LA wheel, M Double Spoke 350S2TBA Sport automatic transmissionS2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive"S302A Alarm systemS316A automatic trunk lid mechanismS319A Integrated universal remote controlS320A Deleted, model letteringS322A Comfort accessS323A Soft-Close-Automatic doorsP337A M Sports packageS3ACA Trailer couplingS3AGA Reversing cameraS3MCA Indiv. roof rail high-gloss Shadow LineS402A Electric panoramic roofS418A Luggage compartment packageS423A Floor mats, veloursS428A Warning triangle and first aid kitS430A Interior/outside mirror with auto dipS431A Interior mirror with automatic-dipS453A Climatised fornt seatsS455A Active seat for driver and passengerS456A Comfort seat with memoryS488A Lumbar support, driver and passengerS494A Seat heating driver/passengerS496A Seat heating, rearS4MRA Interior strips, aluminum hexagonS4URA Ambient interior lightingS502A Headlight cleaning systemS508A Park Distance Control (PDC)S522A Xenon LightS524A Adaptive HeadlightsS534A Automatic air conditioningS536A Auxiliary heatingS575A Supplementary 12V socketsS5ACA High-beam assistantS5ADA Lane departure warningS5AGA Lane-change warningS5DFA Active cruise control+Stop&Go functionS5DLA Surround ViewS601A TV functionS609A Navigation system ProfessionalS610A Head-up displayS612A BMW AssistS614A Internet, preparationsS615A Expanded BMW Online InformationS616A BMW OnlineS620A Voice controlS633A Preparation, mobile phone, BusinessS677A HiFi System Professional DSPS698A Area-Code 2 for DVDS6AAA BMW TeleServicesS6ABA Control for TeleservicesS6FLA USB/Audio interfaceS6NFA Music interface for SmartphoneS6NRA AppsS6VCA Control for ComboxS6WAA Instrument cluster, expanded equipmentS6WAA Instrument cluster, expanded equipmentS710A M leather steering wheelS715A M Aerodynamics packageP735A Basic PackageS760A High gloss shadow lineS761A Individual sunshade glazingS775A Headlining anthraciteS7SPA Nav Professional/cellph. prep. BluetoothL801A National Version GermanyS879A On-board vehicle literature GermanS8KAA Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 kmS8SCA Telematics access request,country-spec.S8TFA Active pedestrian protectionS8THA SPEED LIMIT INFOS8TLAS8TNAS8V1A LabelP9BDA Business Package Noen bilder også selvsagt Endret Mai 14, 2015 av FredrikE tobiasw og Dweezil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Flott bil....!Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrik330d Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2015 Takk, det samme Jan Christian Huus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Gratulerer!! Riktig bil med riktig motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Staselig bil med masse flott utstyr Godt å se at det ikke bare er meg som er begeistret over hvordan disse bilene skifter karakter ifra cruiser til sportsbil Dette er tunge biler men jeg er ....... imponert over hvor godt den skjuler sin vekt. Har selv samme understell som deg (ikke xDrive da) og ville aldri vært uten på en bil som dette Ser også at du har utvidet speedometer, det savner jeg veldig på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 Riktig så flott F11 det der. Men synes ikke den er for lav bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 Nydelig vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 Grom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duglas Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 (endret) Nydelig bil . Jeg vurderer acs fjærer selv .jeg har EDC og er litt bekymret for om støtdemperene vil bli utslitt raskere. Kunne du ha tatt et mål hvor høy din er fra bakken og opp til høyeste punkt i skjærmbuen på forhjulene ? Endret Mai 16, 2015 av duglas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 Flott vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå