Gabz Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 Hei! Har en interessert på bilen allerede, siden jeg vurderer å selge. Men har ikke lagt ut for salg noe sted enda, så vet ikke helt hvor markedet ligger. Tenkte dermed å spørre her hva dere tenker. 1997 BMW 525TDS Touring Manuell 300.000 km (servicehefte fram til rundt 275.000) Oxfordgrønn Regget som personbil nå med hvite skilter Utstyr: Side-airbags Sportsratt Shadowline Elektrisk takluke Utdragbart bagasjeromsgulv Automatisk klimakontroll Kjørecomputer Skinninteriør Har også satt i flunkende nytt batteri til 1900kr. Står også i 2x12" basskasse med forsteker og 1-DIN Pioneer-spiller. Kassa kan fjernes før salg ved ønske om det. Negativt ved bilen: -Dieseldyse nummer 4 har en sliten pakning og lekker, så burde byttes-To gjennomrustede jekkfester og litt småflekker ellers (ingenting farlig utenom jekkfester)-Feilkode på beltestrammere -ABS-føler høyre bak er gåen-Bærekulene foran burde byttes Sommerhjul: 16" Style 48 med gode dekk Vinterhjul: 15" M5-kopier med slitte bakdekk men gode framdekk (piggfri) Så hva tenker dere denne er verdt? Han som er interessert vil gjerne se bilen, så vil se for meg en minstepris eller ønsket pris slik at jeg har noe å gå på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 første som slår meg: 10-12k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 Jeg solgte en med automat som var 110% teknisk og rustfri (gått her oppe i nord) i Desember for 19,000, den var gått 340k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 10-12 selv med rustede jekkfester? Ikke dårlig det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 Han ga 15-16 for den, bil er alltid tapsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 Er jo bare og levere tilbake til selger Er man litt oppegåande når man velger bil så slipper man tape noe særlig penger på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2015 Hva om jeg får sveiset all rusten i kanalene og lakkerer fra lista midt på døra ned, samt lakkerer framskjerm? Dette blir da gjort profesjonelt isåfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 Hva om jeg får sveiset all rusten i kanalene og lakkerer fra lista midt på døra ned, samt lakkerer framskjerm? Dette blir da gjort profesjonelt isåfall. Kjøper blir i så fall glad Men nå ligger det ca 50 stk. 1997 mod på finn, og flere av dem til rundt 20 - 30.000,- så vil tippe at det blir tapsprosjekt for deg hvis du setter bort jobben. Polen eller ei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2015 Har fått en god pris på rust og lakk så om jeg får solgt for rundt 35 da, så er jeg godt i pluss. Er jo tross alt en 525TDS med manuell gir. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 Kan få en femtilapp av meg Men er ikke så mange 525 diesel med manuell kasse på finn, og de fleste ligger til rundt 30-40k, men rusten på din trekker vel det kanskje litt ned? Ikke at jeg vet så mye om standen på de som er til salgs.. Espen Aass reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 Har fått en god pris på rust og lakk så om jeg får solgt for rundt 35 da, så er jeg godt i pluss. Er jo tross alt en 525TDS med manuell gir. For meg er diesel "satans drivstoff" så at det er en 525TDS er overhode ikke noe pluss for meg. Men det er ikke jeg som bestemmer, det er eventulet en som vil ha 525 TDS. Og lykke til med salget som Jens Stoltenberg priset lykkelig for noen år siden! Får SV bestemme, så blir det bilfritt i norge uansett drivstoff, Så da er det mange som vil slite med salg, hvis man ikke har landbruksmaskin da............... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå