740AV Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 (endret) Lager en tråd om den nyeste bmw'en her på "gården" Etter at behovet for firehjulsdrift og høyere bakkeklaring begynte å melde seg her i vinter, så bestemte vi oss for å bytte ut "familebilen" vår (VW Sharan) i en bmw med x-drive. Valget falt på en 2011 X3. Diverse utstyr måtte vi ha, men ikke riktig alle ønsker ble oppfylt. Det viktigste er at den har m-sport eksteriør, hel-skinn interiør med sportsstoler, panorama soltak, stor navigasjon og hengerfeste. Aller helst skulle jeg hatt automatkasse også, men det ble manuell denne gangen. Men manuelt gir funker det også. Dette har vært en kjøreskole bil, så den har også rullet sine km allerede. Planene for bilen er ikke så store, men litt blir det - Titan grill (x) - Nye vinterhjul (x) Style 305 17" - Renovere sommerhjulene Style 369 19" (x) - Alpina frontspoiler ( ) - Doble eksosstusser på begge sider ( ) Vehicle information Type: X3 2.0D (EUR) Dev. series: F25() Line: X Body type: GEFZG Steering: LL Door count: 5 Engine: N47T Cubical capacity: 2.00 Power: 135 Transmision: ALLR Gearbox: MECH Colour: BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery: LEDER NEVADA/SCHWARZ (LUSW) Prod. date: 2011-09-24 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 2NE M LT/ALY WH. DOUBLE SP. 369M,19"/MB 2PA LOCKING WHEEL BOLTS 2VG PERFORMANCE CONTROL 216 SERVOTRONIC 225 STANDARD SUSPENSION 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 248 STEERING WHEEL HEATING 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 258 RUNFLAT TYRES 3AC TRAILER TOW HITCH 3AP WINDSCREEN WITH GREY SHADE BAND 3AT ROOF RAILS ALUMINIUM SATINATED 3MB INDIVIDUAL EXT.LINE ALU. SATINATED 316 AUTOMATIC TAILGATE OPERATION 337 M SPORT PACKAGE 4AD INTERIOR ALUM. LENGTHWISE FINE 402 PANORAMA GLASS ROOF 413 LUGGAGE COMPARTMENT NET 420 SUN PROTECTION GLAZING 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5DA PASSENGER AIRBAG DEACTIVATE 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION 563 LIGHTS PACKAGE 6NF EXT.CON.OF THE MUSIC PLAY.I.MOBILPH 6NK CONNECTIVITY BLUETOOTH AND USB DEVI 6NR APPS 6S4 LANGUAGE VERSION SWEDISH 6UH TRAFFIC INFORMATION 6VC CONTROL COMBOX 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 614 INTERNET PREPARATION 615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 698 AREA-CODE 2 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS 8SM VIN, VISIBLE FROM OUTSIDE 8TG ANTI-THEFT SYSTEM 8TL DAYTIME LIGHTS FRONT AND REAR AKTIV 8TN DAYTIME LIGHTS ABOUT LIGHTMENU ADJU 8V2 STICKER NCAP NIED/DEAN/SCHWED 842 COLD CLIMATE VERSION 843 ENGINE DESIGN 888 DANISH / ON-BOARD DOCUMENTATION 925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE Series options No. Description 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING F25 med alpina frontspoiler (muligens en original XD3) Endret Mai 22, 2017 av 740AV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Gratulerer med en flott familiebil Dette er veldig fine biler og det er alt for få av dem representert her på forumet BMW-Anders reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 Takker Jeg personlig synes dette karosseriet er det peneste blant x-modellene, både blant de eldre og de nyere. Synes også pre-LCI F25 er penere en F25 LCI. Får ikke helt til å like den nye fronten, men det er kansje noe man vokser på seg. Skulle egentlig ha hvit bil, men det ble dessverre svart farge denne gangen også selv om jeg hadde lovet meg selv at jeg aldri skulle ha svart bil flere ganger Kansje det blir foliering etterhvert Ellers så holder jeg på med lakkbehandlig av bilen, og håper på å få lakken ganske bra etterhvert. Var endel vaskeriper på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 20, 2015 Share Skrevet Juni 20, 2015 Flott X3! Følger med her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juni 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2015 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autofilius Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 Flott bil! Godt å se at det er flere av oss her inne som nyter tilværelsen i en X3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 Flott SUV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2015 Har nettop vært på tur til BMW Welt i München tyskland. Der leide vi et par morsomme biler noen timer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2015 Ellers lurer jeg på å skaffe noen nye felger til F25'en. Noen forslag? Helst i 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juli 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2015 Da har det kommet nye hjul på bilen Felgene er Vossen cv5 replikaer i 9x20 ET35 og 10,5x20 ET42 med 245/40 dekk forran og 275/35 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Flott X3 det der! Felgene kledde bilen godt Ser så mange av de som har ballongdekk med plass til et balltre mellom felg og hjulbue. Da snakker jeg ikke om i høyden, men i bredden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Ble flott med nye hjul! Er litt misunnelig på de blanke listene rundt vinduene og railsene. På kona sin er alt svart, og det blir litt trist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Ble bra med felgene, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juli 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2015 Er veldig fornøyd med hvordan felgene ble på bilen, men ser at jeg kansje skulle hatt litt mere dekk. 255/40 forran og 295/35 bak eller noe sånn. Ble flott med nye hjul! Er litt misunnelig på de blanke listene rundt vinduene og railsene. På kona sin er alt svart, og det blir litt trist. Det gjør seg med blanke lister ja Men hadde jeg ikke hatt svart bil, så ville jeg uten tvil hatt sorte lister (shadowline). Er snart ferdig med renovering av style 369 felgene mine også. Tror muligens jeg legger de ut for salg etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2015 Tok en etterlengtet vaskerunde i dag. Ikke noen spennende bilder men.. interiøret Sort på sort. Ganske kjedelig fargekombo syns jeg egentlig. Kunne tenkt meg helfoliering av bilen etterhvert. Både for å få annen farge på bilen og for å beskytte eksisternde lakk. Men først må jeg få solgt e38'en da Noen som har forslag til farge og evt. firma som utfører helfoliering. Helst i midt-norge. Kansje sånn, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå