Gorg Skrevet August 9, 2015 Forfatter Share Skrevet August 9, 2015 Takk for det pure_stig ^^ Får tak i det hos http://www.theultimatefinish.co.uk/ De har to størrelser, har selv 30" da jeg regner med å bruke det mye. 0ppm og 30ppm. Så det kommer ann på kalkinnholdet i vannet fra springen. Der jeg bor blir det en del flekker om jeg ikke tørker med en gang eller brukervannfilteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 Hvordan funker det vannfilteret ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 9, 2015 Forfatter Share Skrevet August 9, 2015 Man kobler hageslangen på "in" så en egen slange med åpen ende eller en slange med pistol som jeg bruker på "out" Det er viktig at man ikke har trykk stående i filteret, altså man må ha åpen ende eller pistolen åpen på "out" enden. Kan visstnok forringe filteret om dette skjer. Exint / Swissvax hadde dette før men sluttet å selge for en stund siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet August 10, 2015 Share Skrevet August 10, 2015 strøken! skal få lov å friske opp min e91 Ville kjøpt sort blank grill og svarte N-merker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 10, 2015 Forfatter Share Skrevet August 10, 2015 Takker BMW Performance nyrer er på lista og N merker er kjøpt! Blir kanskje å legge inn bestilling hos GS/Koed neste måned Walkabout og MarcusSteffensen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 14, 2015 Forfatter Share Skrevet August 14, 2015 (endret) Vasket motor tidligere i uka, hva er det for slags bil? Før Vasket motorrom Plast behandlet med Swissvax Protecton, gummilister Swissvax Seal Feed Fikk ikke gått over hele motoren, da jeg hverken kjenner den eller turte å spyle overalt Endret August 14, 2015 av Gorg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Slenger ut M550d jeg, uten å ha noe som helst peiling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 14, 2015 Forfatter Share Skrevet August 14, 2015 Det er nok riktig For en bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet August 16, 2015 Share Skrevet August 16, 2015 Herlig å se at gamlebilen blir meget godt tatt vare på, det gleder hjertet å lese posten din Tim494 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 17, 2015 Forfatter Share Skrevet August 17, 2015 (endret) Bra du syns det! Prøver så godt jeg kan Ikke fått tid til å gjøre alt på lista mi men tar det fortløpende. Neste år håper jeg på en bedre sommer og mindre oppussing hjemme så jeg heller får polert opp hele bilen. Har fått kontrollmålt forbruket og etter mine beregninger skal den bruke litt mindre enn det den viser på forbruk. Er litt høyt når det er bare småkjøring men har fått den ned til 0.68 l pr mil på det laveste. EDIT: 0.68 gjelder langkjøring Endret August 17, 2015 av Gorg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lijken Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 Min går 0,64 når jeg kjører den og 0,67 når konen har den. Det er temmelig konstant ved småkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lijken Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 Så akkurat at bilene våre ikke kan sammenlignes da min er 320dx man. Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 17, 2015 Forfatter Share Skrevet August 17, 2015 Helt i orden Men av nysgjerrighet er det på småkjøring/by? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lijken Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 Det er på små veier til å fra job. Ca 9-12 km hver tur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 23, 2015 Forfatter Share Skrevet August 23, 2015 (endret) Vurderer nå å handle H&R Spacere til neste sesong. Noen som vet hvor mye ET som går an å ha (innpress på felg + spacere) uten at det tar borti? Da tenker jeg ved fullt rattutslag foran og at dekkene skal gå innenfor hjulbuen uten problemer Det er BMW M-Performance felger, type 269 med følgende dim skal man tro bmwstylewheels.com : Framme 8x19 ET 37 Bak 9x19 ET 39 Endret August 23, 2015 av Gorg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå