///frank Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 (endret) Hei. Legger litt ut bilder av min Bmw F11. Er 163 HK versjonen men 215 HK nå. Betalte 12k før mitt kitt hos Trondsen i Tromsø, så ser det litt forskjellige priser på Performence kittet. Sepola i kundemottak e all tiders kar Beste bilen æ har hatt til nu og bedre en gamle E61 530en Men savne sekseren Bilen e kjøpt ny hos Bilinord Tromsø og har rullet 30k nu. Endret Juni 19, 2015 av ///frank StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 20, 2015 Share Skrevet Juni 20, 2015 Flott vogn! Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StopAndGo Skrevet Juni 20, 2015 Share Skrevet Juni 20, 2015 Flott F11! Synes F11 kler lys lakkfarge veldig bra, får virkelig frem de flotte linjene. Vurderer en F11 selv og har i så tilfelle veldig lyst på BBS CH-R. Hvilken felg- og dekkdimensjon er det på din? Litt vanskelig å se ut fra bildene, men forhjulene ser ut for å være greit innenfor skjermene. Er bakhjulene også innenfor? Er jo krav til at både dekk og felg skal være innenfor. Senking for å få hjulene innenfor er ikke aktuelt for min del, til det er veiene jeg ferdes på for dårlige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 20, 2015 Share Skrevet Juni 20, 2015 (endret) Riktig så fin F11, spesielt med BBS felgene. Endret Juni 20, 2015 av E.H.D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet August 15, 2015 Forfatter Share Skrevet August 15, 2015 Takker folkens Liten update av bilder Walkabout og Sammyen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 15, 2015 Share Skrevet August 15, 2015 Både f11 og e61 passer overraskende bra med skvettlapper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 Meget fin f11! Felgene passet perfekt til bilen Helsorte nyrer på grå bil ser barskt ut Men savner interiørbilder, kommer vel det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 Følger [emoji106] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 Flott bil! Men det finnes ikke noe kit som leverer 215 hk. Det orginale fra bmw gir 200 hk. Har du fått målt bilen din? johnja reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet August 21, 2015 Forfatter Share Skrevet August 21, 2015 Takk før det folkens... Bilde av interiøret kommer snart. Ang kitt så ble det målt av Trondsen som monterte det å det funker vertfall Var i Tromsø på service med bimmeren og fekk prøve X5 M50D åååå da snakker vi om bil alså slik bil skal æ ha før æ dauer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Hei. Meeget pen bil! Og fra en som står i startgropa for innkjøp av F11 xdrive selv så fikk man ikke mindre lyst på en slik bil etter og ha sett på bildene dine. Et spørsmål jeg kunne tenkt meg svar på er hvilke dimensjoner som er på dine hjul. Har søkt en del selv, men klarer ikke og finne noe vettug informasjon om hva som tolereres av avvik foran og bak med xdriven. Kikker på et sett som har 245/30/20 foran og 285/25/20 bak. Dette gir en differanse på akslingene på 1,64% og jeg lurer på om dette er innenfor. Setter stor pris på litt innsikt i hva F11 kan tåle av dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Et tommelfingerregel er at opp til 1% er innafor. Det du vil ha er nok litt mye differanse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Ok. Takker for svar. Da utgår det settet ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Hei. Meeget pen bil! Og fra en som står i startgropa for innkjøp av F11 xdrive selv så fikk man ikke mindre lyst på en slik bil etter og ha sett på bildene dine. Et spørsmål jeg kunne tenkt meg svar på er hvilke dimensjoner som er på dine hjul. Har søkt en del selv, men klarer ikke og finne noe vettug informasjon om hva som tolereres av avvik foran og bak med xdriven. Kikker på et sett som har 245/30/20 foran og 285/25/20 bak. Dette gir en differanse på akslingene på 1,64% og jeg lurer på om dette er innenfor. Setter stor pris på litt innsikt i hva F11 kan tåle av dette Jeg får opp at bakdekkene er 0,69% mindre enn fremdekkene, men uansett er det feil profil siden du skal ha 35 og 30 profile på 20" på F10/11. Nabon reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå