Turbo-HF Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2015 Stor oppdatering vil komme ikveld! Følg med, røper ikke mer enda, men bilder og beskrivelsestekst kommer da! (Y) danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Kom jo aldri noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Kom jo aldri noe Det skjedde litt mer enn planlagt igår, så jeg legger det ut etterpå idag. Alle interiørlister er iallfall på i matt titan utførelse, de fremre stensprut beskyttere er også lakkert svarte og det er montert midtarmlene i tillegg til originale, oppgraderte høyttalere og elementer, med diskant, I hattehylle bak og dørene foran, samt emblem på motorkjøretøy er satt på. Resten venter jeg på fremdeles danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 (endret) Endret Oktober 7, 2015 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Endelig fullchrom grillen på plass, så kommer det mer fortløpende, etter planen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Ble bra dette, alltid morsomt men noen oppgraderinger og nye ting Alt ligger i detaljene vet du. Er spent på hvordan 130 eksosen blir Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2015 Ble bra dette, alltid morsomt men noen oppgraderinger og nye ting Alt ligger i detaljene vet du. Er spent på hvordan 130 eksosen blir Spent selv, ja, og tusen takk, Fredrik! Her kommer bildene med dekslet bakpå midtarmlenet som kom idag. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2015 Det skjer litt, større oppdatering komme iløpet av helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2015 Skrudd litt idag, (originale) skvettlapper på foran, originale diskanthøyttalere, ved speilhusene, er montert, så nå gjenstår bare sub'er under forsetene, montere ny speilramme, den store interiørlyspakken i LED, få på hvite angeleyes, som virker, pluss feste dekkreparasjonssettet med borrelås, ordne eksoshale, fordi den jeg har ikke passer, og litt annet... Takvingen får lakk og blir montert senere! Bilen har gått bare litt over 35000 km! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Er du sikker på du ikke allerede har sub-elementer under setene? Jeg har aldri hørt om 1-serier uten. Ellers forstår jeg ikke hvorfor folk ønsker LED interiør-lys, det blir jo bare kaldt og ekkelt, samt at alt som blir opplyst ser merkelig uten grunnet dårlig lysgjengivelse og fargetemperatur, men meg om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2015 (endret) Er du sikker på du ikke allerede har sub-elementer under setene? Jeg har aldri hørt om 1-serier uten. Ellers forstår jeg ikke hvorfor folk ønsker LED interiør-lys, det blir jo bare kaldt og ekkelt, samt at alt som blir opplyst ser merkelig uten grunnet dårlig lysgjengivelse og fargetemperatur, men meg om det. Det har jeg, ifølge utstyrslisten har jeg ikke under passasjersetet, kùn min, og elementene taes eventuelt fra en E90, eller HiFi til E8X. Joda, men da blir bilen min gjennomført i blått og hvitt, ikke noe gult Endret Oktober 25, 2015 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Jeg trodde det kun var de aller seneste modellene (2010+(?)) som kun hadde under førerstolen. Min har basic-stereoen, og jeg har under begge forseter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Det kommer seg dette, med 130I eksos så har du prikken over Ien Ikke dumt å oppgradere HIFIen heller, dette er jo nesten ett must om man er glad i å høre på musikk i bilen. Jeg har vurdert å bytte til led i interiørlysene jeg også, siden F10 LCI kommer med dette Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2015 Det kommer seg dette, med 130I eksos så har du prikken over Ien Ikke dumt å oppgradere HIFIen heller, dette er jo nesten ett must om man er glad i å høre på musikk i bilen. Jeg har vurdert å bytte til led i interiørlysene jeg også, siden F10 LCI kommer med dette Sant, elsker musikk, og den må låte bra! Får se hva som skjer med eksosen, ettersom den jeg tenkte var overdimensjonert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2015 Da har det skjedd litt mer, hvite H11 lyspærer montert, bestilt hvite AngelEyes pærer, og ordnet speilrammen. Det blir ny speilkåpe + lakkering av den, også... Eksoshalen er også bestilt, som er endret, men med oval fasong istedet, da det er lettere å montere på den lilla potta mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå