Gå til innhold

Slaven's kompressormata E46 320 2.2 - Simply clean - Photo shoot 23.09 - SOLGT!


Anbefalte innlegg

Har fått tak i nesten komplette 328 bremser. Standen ser grei ut, men kommer nok til å overhalle dem med nye stempler og pakninger samt sandblåse dem om jeg gidder.

Mangler en calliper foran med det lar seg alltids skaffe. Er som oftest klavene som er vanskeligst å finne.

Hadde bare mobilen forhånd, så beklager for bildet.....

IMAG0575.thumb.jpg.ee97301fe3cee09d2bd2c

 

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, StigJ skrev:

Måtte være noe sånt ja :) Synes jeg kjente igjen eikeformen i speilbildet i brønnen ;)
Nice choice :applause:

 

Hva er specen?

 

4 timer siden, Gabz skrev:

Rått! Specs, ja?

8.5 og 10x18 

ET 17 foran og noen å 20 bak 

 

Eneste som er kjipt er at bilen er til lagring så jeg har ikke anledning til å gjøre testfit av felga.

Spiller forsåvidt ingen rolle det heller da Tollen holder på 2 av felgene og krever en pen bunke dokumentasjon for å sende dem videre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har lagt på første strøk med maling på calliperne

Har gått for neon orange, i stedenfor de mer vanlige rød, gule og svarte fargene folk bruker for tiden. 

Må ha litt mer orange detaljer sammen med blinklysa. Og da er calipperne perfekte til dette.

IMAG0595.thumb.jpg.164eb8f3938fa1d896317

Har henta to felger til på Posten. Men nå krever dem meg for dobbel moms da jeg sendte inn kanskje litt for mye dokumentasjon, men, men. Livet går videre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Har lagt på første strøk med maling på calliperne

Har gått for neon orange, i stedenfor de mer vanlige rød, gule og svarte fargene folk bruker for tiden. 

Må ha litt mer orange detaljer sammen med blinklysa. Og da er calipperne perfekte til dette.

IMAG0595.thumb.jpg.164eb8f3938fa1d896317

Har henta to felger til på Posten. Men nå krever dem meg for dobbel moms da jeg sendte inn kanskje litt for mye dokumentasjon, men, men. Livet går videre.

 

Kan bli kult det der. :)

Posten/Tollen er noe dritt av og til, samme skjedde med meg. De sendte først tre felger til meg, med momsregning, så kom siste senere med det samme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...