Slavearbeider'n Skrevet Mars 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2017 Update: Fikk henta bilen på torsdag, og gleden var stor over å endelig kjøre skikkelig bil igjen. Bilen ble kjørt rolig hjem så motoren kunne bli god og varm. I vinter limte jeg to magneter på baksiden av fangeren slik at jeg kan kjøre uten skiltholder, men det viste seg at det ikke holdt, så idag var det av med frontfangeren og lime enda fler magneter. Etter litt knot var fangeren av Limt på baksiden Magneter linet på forsiden Limt på skiltet med Essve Tack lim(sitter som juling etter herding) Ferdig bilder kommer.... Dagen ble avsluttet med en kjapp vask. Blir firehjulskontroll ila. uka og bytte av fører- og passasjerairbag 12. April. RF91, BjornarHS, Gorg og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2017 Update: Akkurat kommet hjem etter firehjulskontroll. Ba først verkstedet om å beholde camberen foran og bak, men at de skulle juster til like verdier på hver aksel. Når jeg kom for å hente bilen var fronten perfekt mens bak så hadde de utrolig nok justert til orginal camber. Etter litt prating og en halvtime senere ble camberen dlin jeg vil ha den. Endte på -2°38 begge sider bak, da var det ett stykk fornøyd eier som forlot verkstedet. De tok heller ikke ekstra betalt for den lille extra halvtime, topp service. Camber før justering Etter justering Fikk tatt ett bilde under bilen og. Ikke mye som er rustent eller slitt her. Alt var i følge mekanikeren i tipp topp stand untatt det ene endeleddet de mistenker kan være for langt(!) Ikke spør hvordan det er mulig. Blir å se på det i nærmeste fremtid. Eminent, RF91 og Chris11slett reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 30, 2017 Share Skrevet Mars 30, 2017 Nice! Akkurat passe mengde camber det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 30, 2017 Share Skrevet Mars 30, 2017 Utruleg flott denna bilen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2017 19 minutter siden, Gabz skrev: Nice! Akkurat passe mengde camber det der Synes det var ganske kledelig. Vet det ikke er ideelt å kjøre med, men det viktigste er at camberen er lik på begge aksler. 8 minutter siden, RF91 skrev: Utruleg flott denna bilen her Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 2, 2017 Forfatter Share Skrevet April 2, 2017 (endret) Knipsa noen bilder i dag Avslutta dagen med dette! Endret April 2, 2017 av Slavearbeider'n RF91, Freakshow, fxslin og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet April 2, 2017 Share Skrevet April 2, 2017 Uklart bilde av kontrollseddelen, hva kicka de på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet April 2, 2017 Share Skrevet April 2, 2017 Ja, no blei eg og nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 2, 2017 Forfatter Share Skrevet April 2, 2017 (endret) 30 minutter siden, Sndvik skrev: Uklart bilde av kontrollseddelen, hva kicka de på? 15 minutter siden, RF91 skrev: Ja, no blei eg og nysgjerrig Hjul utenfor hjulbuer bak, feil farge på lykteglass og skilt mangler. Skiltet hadde jeg glemt igjen etter at jeg tok bilder(hentet i stad) Lykteglassa er bytta tilbake til vanlige nå Samme er det med hjulene. Bytta til helårsdekka. Fått time i Drammen på tirsdag. Var ikke ledig på Risløkka før ut i mai måned. Endret April 2, 2017 av Slavearbeider'n BjornarHS og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 3, 2017 Forfatter Share Skrevet April 3, 2017 Alt klart til visning hos SVV i Drammen. Fjerna den gule filmen på langlysa i stad for å være på den sikre sida. Har hevet bilen til 33 cm foran og bak. Står oppført med 34 cm foran i vognkortet. Tror ikke kontrolløren kommer til å henge seg opp i høyden siden den allerede er godkjent senka. Håper på det hvertfall. Hadde ingen spacere liggende å slenge da de forrige knakk, men fant noen m14 skiver så slang på ett par av disse, nå går i det minste felgen klar av demperen. Krysser fingra for at alt går i orden. Fikk forøvrig time for bytte av airbag på torsdag hos Furubakken på Bekkestua. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet April 3, 2017 Share Skrevet April 3, 2017 Ha du spaca ut felgen med ei M14 stoppskive på kvar hjulbolt? Isofall håpa eg for din del at kontrolløren ikkje ser da, for slike ting kan umule vera populært (eller trygt :P) Men eg håpa jo at bilen går igjennom BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 3, 2017 Forfatter Share Skrevet April 3, 2017 5 minutter siden, RF91 skrev: Ha du spaca ut felgen med ei M14 stoppskive på kvar hjulbolt? Isofall håpa eg for din del at kontrolløren ikkje ser da, for slike ting kan umule vera populært (eller trygt :P) Men eg håpa jo at bilen går igjennom har ikke bolter, har studs, er kun snakk om 2 stk skiver per stud, utgjør ca. 5-6 mm. Har ikke tid til å finne spacere. Krysser fingra. Har tid til å dra innom Biltema og kjøpe noe universal greier i morra. De er vel ikke så glad i det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet April 3, 2017 Share Skrevet April 3, 2017 Bilen din tar seg veldig godt ut på bilder! Synd med visninga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 4, 2017 Forfatter Share Skrevet April 4, 2017 Alt i skjønneste orden! williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet April 4, 2017 Share Skrevet April 4, 2017 Supert. Håpa du ikkje blir stoppa igjen med da første Men eg må spørra: Møtte du opp med stoppskivene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå