Poppy Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 (endret) Litt fakta om bilen: -520i -Manuell -1997 -M-Sport Understell -Original Shadowline -Soltak -PDC -Dice Mediabridge for avspilling fra mobil -Sportsseter i svart skinn -Hella facelift lykter -Importert til Norge i 2000 Planer(svart) Ting som er gjort(grønt) - Philips Silvervision blinklyspærer bak (Bestilt og montert) - LED i de fleste/alle interiørlys (Bestilt og montert) - LED skiltlyspærer (Bestilt og montert) - Nye tåkelys pærer (80w LED Bestilt og montert) - Adapter til Iphone 5/6 til DICE mediabrigden (Bestilt og satt inn) - Bytte nederste del av lokari-skjermer fremme begge sider (Bestilt og montert) - Nytt speilglass førerside (Bestilt og montert) - Nye dreneringsplugger i reservehjulsbrønnen (Bestilt og montert) - Ny skiltramme fremme (Kjøpt og montert)- Nye vinterdekk (Montert på Style 5 som nå blir vinterfelger) - M-list på bagasjeluka (Bestilt ferdig lakkert fra Taiwan og montert) - M-Sport frontfanger (Montert) - Nye sommerfelger (Kjøpt Axis Milano 8.5 et15 9.5 et22) - M-sport Single Stage ratt (Montert) Så til bildene (august 2015): Tar gjerne i mot innspill til forbedringer osv! Endret September 9, 2017 av Poppy Nytern og inetryconydot reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Fin bil det der! Tror facelift fanger hadde vært en fin endring på bilen. Regner med skiltnr er photoshop siden det tilhører en Octavia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 14, 2015 Forfatter Share Skrevet August 14, 2015 (endret) Starter like gjerne med de småtingene som allerede er gjort Byttet blinklyspærer bak til "usynlige" Phillips Silvervision pærer Gammel og ny pære Har ikke før bilde, men her er etter installasjon: Så fikk den seg en ny skiltramme ettersom den forrige var knekt på midten: Endret September 9, 2017 av Poppy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 14, 2015 Forfatter Share Skrevet August 14, 2015 (endret) On 14.8.2015 at 17.30, DanielStance skrev: Fin bil det der! Tror facelift fanger hadde vært en fin endring på bilen. Regner med skiltnr er photoshop siden det tilhører en Octavia? Takk for det Vurderer enten facelift fanger eller m-sport fanger etter vinteren Endret September 9, 2017 av Poppy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 M-Sport fanger er så oppbrukt! Ville heller hatt facelift fanger(e). Du har jo allerede alle lyktene + nyrene. BjornarHS og Turbo-HF reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 15, 2015 Share Skrevet August 15, 2015 M-sport-fanger er oppbrukt av en grunn, det er nydelig Synes du skal kjøre på med M-sport foran og bak, og ikke minst originale facelift-baklykter! Ellers er det en utrolig fin E39! Følger med Kan jeg spørre hva du måtte ut med? Poppy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 15, 2015 Forfatter Share Skrevet August 15, 2015 M-sport-fanger er oppbrukt av en grunn, det er nydelig Synes du skal kjøre på med M-sport foran og bak, og ikke minst originale facelift-baklykter! Ellers er det en utrolig fin E39! Følger med Kan jeg spørre hva du måtte ut med? Er litt enig med deg ja Har lyst på originale facelift baklykter, men depo får funke en liten stund fremover, prioriterer andre ting fremfor det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 15, 2015 Share Skrevet August 15, 2015 Gratulerer med fin E39. Håper jeg finner en bra en selv Silvervision må vurderes. Hvordan ser det ut IRL? Ser vel ikke på lang avstand at det er chrome-greier inni lykten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 15, 2015 Forfatter Share Skrevet August 15, 2015 Gratulerer med fin E39. Håper jeg finner en bra en selv Silvervision må vurderes. Hvordan ser det ut IRL? Ser vel ikke på lang avstand at det er chrome-greier inni lykten? Takk for det Ikke lett å finne en bra en nei Silvervision er ganske usynlig. Ser ikke noe chrome-greier nei Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 17, 2015 Forfatter Share Skrevet August 17, 2015 (endret) Idag fikk jeg LED-interiør kittet jeg bestilte og da ble det selvfølgelig montering etter jobb Kittet er fra ebay og inneholdt 20 led pærer totalt Solskjerm -4stk "Kartlys/midtkonsoll-lys" -3stk Hanskerom - 1stk Dørlys (under) - 4stk Siden bak (med leselys) 4stk Bagasjeromstak - 1stk Bagasjeromsluka - 1stk Skiltlys 2stk Ble ganske bra resultat. Enkelt å installere og lyser hverken for sterkt eller for svakt. Anbefales Endret August 17, 2015 av Poppy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 Følger Poppy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 Beklager eg sei det, men eg ser reg. Nummeret klart og tydlig gjennom sensureringen. På mobilen. Har jo da 0-0 på øyene da vell og merke. m-fanger er fint, facelift blir så sterilt og kjedlig i min meining. LED i grøftelys og AE er fint. Led i skilt lys om du ikkje hadde det. Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 Noe nytt her? HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 4, 2015 Forfatter Share Skrevet September 4, 2015 Noe nytt her? Fått på m-list på bagasjelokket og originale hella baklykter er på vei i posten sammen med litt annet småtteri. Legger ut en update når jeg får på alt[emoji41] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 9, 2015 Forfatter Share Skrevet September 9, 2015 (endret) Da har jeg fått montert nye hella baklykter og lippe på bagasjelokket. Ganske greit å få bort depo lyktene. Kjøpte sett fra Koed med kabler, bokser og lykter. Må borre to nye hull og file litt på et av de hullene som er der fra før, men det er absolutt verdt det. Legger ved et par bilder fra prosessen. og etter litt fikling og tilpassing ble det slik: Endret September 9, 2015 av Poppy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå