Gå til innhold

Bilen står ikke godt på girene lenger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Igjen.

Har en E36 hvor håndbrekket så og si ikke funker i det hele tatt. Dermed har jeg brukt gir til å parkere i. Men i dag parkerte jeg i en bakke og satt den i gir. Plutselig rykket den litt ned bakken. Gikk ut av bilen, rykket litt til. Lukket døren, enda litt til. Til slutt begynte den praktisk talt å rulle nedover. Den holder altså ikke fast i gira lenger. Hva er det som er slitt nå?

En ting er sikkert og visst, jeg må fikse brekket mitt..

Skrevet

Var det som slo meg først, kan muligens være noe annet. Du får vel sette treklosser under hjula til brekket er fikset ;)

Skrevet

Funket når bakken ikke var så bratt virker det som, så kan være noe som ikke er så glad i mye vekt. Men ja, blir nok å ha med klosser baki fra nå av ;)

Skrevet

Hvis bakken er bratt nok vil den rulle uansett. Tror ikke det er noe galt. Fiks håndbrekkett heller du. :-)

Skrevet

Kompresjon i stemplene. Tvilsomt, da vil den være skjært på 1,2 elelr kanskje 3 og 4 syl. Daniel mekker brekk for et kyss på kinnet av frua di!

Skrevet

Jaha, forklar?

Altså, er kompen dårlig merker man det på gangen til bilen. Vet ikke heeelt hva jeg tenkte i zombiemodus, men mener å huske det var nummer på sylinderne - er alle 4 skjært til helvete går bilen nesten ikke framover.

Eller var det noe annet du mente?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...