Gabz Skrevet August 31, 2015 Skrevet August 31, 2015 Hei. Igjen. Har en E36 hvor håndbrekket så og si ikke funker i det hele tatt. Dermed har jeg brukt gir til å parkere i. Men i dag parkerte jeg i en bakke og satt den i gir. Plutselig rykket den litt ned bakken. Gikk ut av bilen, rykket litt til. Lukket døren, enda litt til. Til slutt begynte den praktisk talt å rulle nedover. Den holder altså ikke fast i gira lenger. Hva er det som er slitt nå? En ting er sikkert og visst, jeg må fikse brekket mitt..
Gabz Skrevet August 31, 2015 Forfatter Skrevet August 31, 2015 Hmm. Gripepunkt og giring virker greit ellers.
E.C. Skrevet August 31, 2015 Skrevet August 31, 2015 Var det som slo meg først, kan muligens være noe annet. Du får vel sette treklosser under hjula til brekket er fikset
Gabz Skrevet August 31, 2015 Forfatter Skrevet August 31, 2015 Funket når bakken ikke var så bratt virker det som, så kan være noe som ikke er så glad i mye vekt. Men ja, blir nok å ha med klosser baki fra nå av
Sammyen Skrevet August 31, 2015 Skrevet August 31, 2015 Satser på du er kjapp å springe bak[emoji16] Sent from USS Enterprise
MrBrum Skrevet August 31, 2015 Skrevet August 31, 2015 Hvis bakken er bratt nok vil den rulle uansett. Tror ikke det er noe galt. Fiks håndbrekkett heller du.
Gabz Skrevet August 31, 2015 Forfatter Skrevet August 31, 2015 Har ikke opplevd det før, men kan godt være. Får fikse brekket, ja
Morty999 Skrevet August 31, 2015 Skrevet August 31, 2015 clutchen hakke noe å si.. da slurer den ved pådrag i 1 gir isåfall fikse håndbrekk er jo lett jobb på dissa gamle bmwene
Shattered Skrevet August 31, 2015 Skrevet August 31, 2015 Kompresjon i stemplene. Tvilsomt, da vil den være skjært på 1,2 elelr kanskje 3 og 4 syl. Daniel mekker brekk for et kyss på kinnet av frua di!
Kvasi Skrevet August 31, 2015 Skrevet August 31, 2015 Kompresjon i stemplene. Tvilsomt, da vil den være skjært på 1,2 elelr kanskje 3 og 4 syl. Jaha, forklar?
Shattered Skrevet September 1, 2015 Skrevet September 1, 2015 Jaha, forklar? Altså, er kompen dårlig merker man det på gangen til bilen. Vet ikke heeelt hva jeg tenkte i zombiemodus, men mener å huske det var nummer på sylinderne - er alle 4 skjært til helvete går bilen nesten ikke framover. Eller var det noe annet du mente?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå