Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Grattis med ny bil, så veldig ryddig ut ;) 
Må ta en kikk en dag, fikk jo aldri sett E46en :P

gratulerer med m5 og veldig pen bil :)

vet du hvordan m5 er kontra 540 med presse?

Jeg er ikke vond å be på det hvis du er med en dag thundercoil ? :)

Endret av kvammis
Skrevet

Takker :) Bare å kikke! Har jo ikke fått sett din heller.

Har sinter clutch (jeg lærer fortsatt å kjøre med den :P vurderer original igjen) Og så må jeg ha nye dekk. Slipper i alle gir. Haha. Lå ufrivillig bred i et par tunneler på veien hjem. Så er det skjevslitasje og vibrasjoner.

Skrevet

Takker :) Bare å kikke! Har jo ikke fått sett din heller.

Har sinter clutch (jeg lærer fortsatt å kjøre med den :P vurderer original igjen) Og så må jeg ha nye dekk. Slipper i alle gir. Haha. Lå ufrivillig bred i et par tunneler på veien hjem. Så er det skjevslitasje og vibrasjoner.

Hvilken del av byen holder du til i egentlig ? Kan evt. ta det på PM. 

Problemet med originale clutchene er bare at de er så dårlig :P 

Min(original m5 clutch) var vel riktig nok 4 år når jeg monterte kompressor, men ikke altfor mange km på seg for det. 

Det likte den dårlig, så kjører sachs race trykkplate og 4 puck jeg også nå. Er ikke helt komfortabel med den ennå heller. :P

Skrevet

Tror han sa det var 6 puck, så man kunne slure litt mer. Men synes fortsatt det er litt ekkelt å løse den, eller revers kombinert med bakkestart. Veldig nøkkete om du ikke er veldig presis. Haha.

Jeg bor like ved Mathopen skole, halvannen km forbi porten til Haakonsvern :P Og du var vel fra rundt Arna, om jeg husker riktig?

Skrevet (endret)

Grratulerer med gromvogn :D Fått deg BMW med den desidert råeste motorlyden :)

Endret av StigJ
Skrevet

Var artig det! Første hint var interiørbildene (M5 instrumentpanel) Andre var kaldstart, tredje var pådrag i tunnelen.

Så satt meg og damen og veddet om hvor lang tid det gikk, før jeg fikk beskjed om å fjerne M5 emblemet osv. :) Måtte også sladde regnr. slik at folk ikke skulle kjenne den igjen fra Newgarden93 sin tråd :P

@wrnr1: Hyggelig at du vil følge med :)

@Stig: Takker. Synes selv at lyden er pervers, så skal ikke motsi deg der! Også deilig når du f.eks. Ligger i 5.gir og gasser fra 60-80. Kommer skikkelig mørk/dyp brumling fra beistet. Brølingen på høyt turtall er selvsagt noe helt annet, men her er det mange situasjoner og lyder å like :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...