Daniel. Skrevet Februar 3, 2016 Share Skrevet Februar 3, 2016 3 minutter siden, Thundercoil skrev: Haha. Det hender ofte at lommeboken ikke er enig med hva vi har lyst på. Men du prøvde vel, og fikk noe som ikkr passet? Jeg vet egentlig ikke. For meg så så det ikke riktig ut. Men en her inne sa at jeg bare skulle ha montert det på bilen så ville det gå seg til.. Ikke vet jeg haha. Vil du prøve? Heheh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2016 Haha. Hva som gjorde at du ikke trodde det passet, da? Legger ved et (skrekkelig dårlig) bilde av høyden på bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 4, 2016 Share Skrevet Februar 4, 2016 (endret) 22 timer siden, Thundercoil skrev: Haha. Hva som gjorde at du ikke trodde det passet, da? Legger ved et (skrekkelig dårlig) bilde av høyden på bilen: Fjæren nådde ikke opp til den skålen som skal være før tårnlagret haha Jeg har egentlig null erfaring med senking av biler Det der er vel ikke orginal dekkdimensjon som er på M5? Endret Februar 4, 2016 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2016 Det er original vinterdimensjon. 235/40-18 hele veien rundt. Sommer er 245/40-18 og 275/35-18 Nei, det hørtes litt rart ut. Hehe. Men har ikke senket E34 før. På de andre er det bare lettere å stramme fjærklemmen, men sitter fortsatt hardt når du strammer til. Men har ikke senket mer enn 60/40. Coilovers pleier å være så løse at man kan montere topplager, kun med fingertuppene og litt kroppsvekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 4, 2016 Share Skrevet Februar 4, 2016 47 minutter siden, Thundercoil skrev: Det er original vinterdimensjon. 235/40-18 hele veien rundt. Sommer er 245/40-18 og 275/35-18 Nei, det hørtes litt rart ut. Hehe. Men har ikke senket E34 før. På de andre er det bare lettere å stramme fjærklemmen, men sitter fortsatt hardt når du strammer til. Men har ikke senket mer enn 60/40. Coilovers pleier å være så løse at man kan montere topplager, kun med fingertuppene og litt kroppsvekt. Ok, det er vel lavere profil enn original dimensjon som kom på de fra fabrikk? Dette var 45-50/35 tror jeg. Men uansett hva jeg gjorde så så det fortsatt feil ut. Så jeg vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2016 Neida, dette er de originale dimensjonene som står i M5 manualen min. Det er ikke noen alternativer en gang Én for sommer og én for vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 5, 2016 Share Skrevet Februar 5, 2016 Skjønner. Så bare litt lite ut på det bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2016 (endret) Har vært på tur til Øygarden (igjen) og hentet 740en til Julian fra detailing. Samme fyren som tok min bil. Var mørkt, så ble litt fuckede lysforhold og fokusering Vi prøver igjen i morgen, når det er litt lysere. Oppfordrer alle til å besøke tråden hans og si at han må få seg nye typen skilter! Han trenger all støtten han kan få. Endret August 23, 2017 av Thundercoil Julianv og And-reas reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Tøft bilde det nederste der :). Følger med her og gøy tråd å følge med på. Sagt det før og sier det igjen ,nydelig bil :). Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2016 Takk for det, og takk det samme x2 Sveigis! I morgen blir det vask, så møter jeg Julian i Arna i 16-tiden. Skal finne et litt mer egnet sted og lysforhold, så bør det bli noen kvalitetsbilder. Kameraet mitt synger på siste verset, men pleier å luske til noe. Det merker vi i morgen kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 2 timer siden, Thundercoil skrev: Har vært på tur til Øygarden (igjen) og hentet 740en til Julian fra detailing. Samme fyren som tok min bil. Var mørkt, så ble litt fuckede lysforhold og fokusering Vi prøver igjen i morgen, når det er litt lysere. Oppfordrer alle til å besøke tråden hans og si at han må få seg nye typen skilter! Han trenger all støtten han kan få. siden du oppfordrer så får du dele link til tråden hans? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2016 Julianv's E38 740i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2016 (endret) Da har vi hatt en liten shoot på Gullfjellet. Selvfølgelig storm og snø i dag. Holdt på å tryne noen ganger Flere bilder av/med fokus på hans bil i tråden som er linket i innlegget over Endret August 23, 2017 av Thundercoil sandersander, Shattered, Daniel. og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 16, 2016 Share Skrevet Februar 16, 2016 Pene biler og bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2016 Takk for det! Blir noen hakk bedre med nytt kamera Hehehe Noen Julian tok av min: De ble dessverre litt komprimert når vi sendte frem og tilbake Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå