Daniel. Skrevet Februar 27, 2016 Share Skrevet Februar 27, 2016 Ser ut som det er de ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 27, 2016 Share Skrevet Februar 27, 2016 (endret) blir bra det. hva bredde på felgene da? slike som jeg har på vinterhjulene det, haha, 9,5 bak og 8 forran supert. lever den når du en dag husker på det. Endret Februar 27, 2016 av D.Toft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 27, 2016 Share Skrevet Februar 27, 2016 Style 37 blir lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2016 Håper på det @D.Toft Will do! Felgene sine specs er originalt E39: Ellers blir det 245/40 og 275/35 dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 ååååja, småfelger du har da hahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2016 Haha. Jepp! 9" hørtes litt lite ut, men så kom jeg til å tenke på at det er jo bare 1,27 cm smalere enn 9,5" Men kunne lett hatt 10-11", om jeg ikke hadde vært så kresen, og om jeg hadde hatt litt høyere budsjett Bare å finne ny jobb! D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 Sjalu på de felgene der ass! Ikke lett å finne med originalt E39 nav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2016 (endret) Det er helt sant! Fyren har vært på leting siten oktober. Først så spurte jeg kun etter style 65, noe han visste han fikk inn snart, og som han skulle få pulverlakkert. Men så kom bilen aldri inn, så han spurte om jeg ville ha refusjon eller om han skulle se om han fant noen andre. Sa da at han kunne lete etter style 37 også, og først i går fikk jeg (endelig) svar om at han hadde funnet en annonse i Latvia Så da sa jeg at jeg måtte ha de, og så gikk han og hentet de. Jeg betalte bare 50 % som depositum i høst, så han la faktisk ut resterende 50 % frem til jeg får lønn i neste måned. Hehe. Det er god service Sender så snart jeg får lønn igjen. De var i ganske fin stand. De beste han hadde sett foreløpig, og han har hatt inne noen sett før. Men som dere ser på den øverste til høyre, så går det noen merker rundt hele senteret, langs og på utsiden av boltsirkelen. Men mest sannsynlig så kommer jeg til å kjøpe og restaurere noen originale style 65 også, så kan jeg bytte litt på felgene. Style 65 repsene blir også beholdt som lagrings-/flyttedekk. De lakker jeg nok bare selv. De er ikke i så pen stand, ei heller er de verdt noe særlig i strøken tilstand Edit: Og et der begge framfelgene er synlige og de enda har dekk på (skulle ha 2000 ekstra med Sunny dritt-dekk på.. Nei takk! ) : Endret Februar 28, 2016 av Thundercoil Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 Så veldig fine ut de Bare å glede seg til sommer nå! Hva slags dekk tenkte du å bruke? Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 Er det "Still" du handlet fra? Prosessen der høres kjent ut, han var veldig behjelpelig. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 Blir bra med disse felgene Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 er ett stort steg opp fra m5 felgene dette syns jeg. sleppe den nedpå bakken, den har jo høydeskrekk der den står Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2016 (endret) 6 timer siden, Gabz skrev: Så veldig fine ut de Bare å glede seg til sommer nå! Hva slags dekk tenkte du å bruke? Har ikke helt bestemt meg, men hadde jo lyst på Michelin PSS. Må nesten se an budsjettet når felgene er i hus. 5 timer siden, Frode D skrev: Er det "Still" du handlet fra? Prosessen der høres kjent ut, han var veldig behjelpelig. Jepp Høres ut som du var fornøyd med handel! Kjekt med litt ekstra bekreftelse. 3 timer siden, Reef89 skrev: Blir bra med disse felgene Håper hvert fall det! Tror det vil bli finere kontraster når jeg får solfilm på også. 3 timer siden, D.Toft skrev: er ett stort steg opp fra m5 felgene dette syns jeg. sleppe den nedpå bakken, den har jo høydeskrekk der den står Haha. Ja, senk ligger og venter ute i kjelleren Synes 37 er veldig flotte originale hjul, men var litt usikker på hvordan de ville bli mottatt. På M5board, så var det en tråd med Style 65 vs 37 poll på en E39 M5, og det var enstemmig for style 65. 37 ble godt likt, men var visst bare akseptert som vinterhjul, eller om de sto på 540 eller mindre. Hehe. Men kjekt å høre Endret Februar 28, 2016 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 er jo ikke i kjelleren senk skal ligge... må ikke høre på orginal polizei.... kunne tenkt meg mparalell i 19" på min, det måtte vært eneste jeg kunne tenkt å byttet ut 20" mine med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 Blir digg med M Parallel felger Jeg liker de bedre enn Style 65. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå