Gå til innhold

Min E39 M5 - Pensjonert på ubestemt tid.


 Share

Anbefalte innlegg

blir bra det. hva bredde på felgene da?

slike som jeg har på vinterhjulene det, haha, 9,5 bak og 8 forran :P

supert. lever den når du en dag husker på det.

Endret av D.Toft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sant! 

Fyren har vært på leting siten oktober. Først så spurte jeg kun etter style 65, noe han visste han fikk inn snart, og som han skulle få pulverlakkert. Men så kom bilen aldri inn, så han spurte om jeg ville ha refusjon eller om han skulle se om han fant noen andre. Sa da at han kunne lete etter style 37 også, og først i går fikk jeg (endelig) svar om at han hadde funnet en annonse i Latvia :) Så da sa jeg at jeg måtte ha de, og så gikk han og hentet de.  Jeg betalte bare 50 % som depositum i høst, så han la faktisk ut resterende 50 % frem til jeg får lønn i neste måned. Hehe. Det er god service :) Sender så snart jeg får lønn igjen. 

Untitled.thumb.jpg.c4d80eb314c04c66e91ce

De var i ganske fin stand. De beste han hadde sett foreløpig, og han har hatt inne noen sett før. Men som dere ser på den øverste til høyre, så går det noen merker rundt hele senteret, langs og på utsiden av boltsirkelen. 

Men mest sannsynlig så kommer jeg til å kjøpe og restaurere noen originale style 65 også, så kan jeg bytte litt på felgene. Style 65 repsene blir også beholdt som lagrings-/flyttedekk. De lakker jeg nok bare selv. De er ikke i så pen stand, ei heller er de verdt noe særlig i strøken tilstand :P

Untitled2.thumb.jpg.d0053b388bc20935da2c

Edit: Og et der begge framfelgene er synlige og de enda har dekk på (skulle ha 2000 ekstra med Sunny dritt-dekk på.. Nei takk! :P ) :

Untitled3.thumb.jpg.928307e172d04cad0702

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Gabz skrev:

Så veldig fine ut de :) Bare å glede seg til sommer nå! Hva slags dekk tenkte du å bruke?

Har ikke helt bestemt meg, men hadde jo lyst på Michelin PSS. Må nesten se an budsjettet når felgene er i hus.

5 timer siden, Frode D skrev:

Er det "Still" du handlet fra? Prosessen der høres kjent ut, han var veldig behjelpelig. :)

Jepp :) Høres ut som du var fornøyd med handel! Kjekt med litt ekstra bekreftelse.

3 timer siden, Reef89 skrev:

Blir bra med disse felgene :)

Håper hvert fall det! Tror det vil bli finere kontraster når jeg får solfilm på også. 

3 timer siden, D.Toft skrev:

er ett stort steg opp fra m5 felgene dette syns jeg. sleppe den nedpå bakken, den har jo høydeskrekk der den står

Haha. Ja, senk ligger og venter ute i kjelleren :P Synes 37 er veldig flotte originale hjul, men var litt usikker på hvordan de ville bli mottatt. På M5board, så var det en tråd med Style 65 vs 37 poll på en E39 M5, og det var enstemmig for style 65. 37 ble godt likt, men var visst bare akseptert som vinterhjul, eller om de sto på 540 eller mindre. Hehe.

Men kjekt å høre :) 

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Thundercoil changed the title to Min E39 M5 - Pensjonert på ubestemt tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...