Julianv Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Evt kjøpe min gamle 3liter og hive nedi så får han litt mer hester iallefall hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 (endret) nei så dæven! så ut som en kjempe fin bil! gratulerer med ny bil! ^^ Takk for det Flott 523i! Riktig farge og men tror du må investere i kompressor så du får litt 330kompressor feeling hahaha jeg tenkte kompressor men hold kjæft! godt du sa det så slapp jeg xD Gi dere! Nei, jeg dropper nok kompressor denne gangen! 523i går jo faktisk ganske godt, og med effektanlegg føles den utrolig rask og kraftfull Var virkelig over all forventning. Tok oss en liten tur i ste: Edit: En liten rusing fra damen sin høyrefot: Endret Oktober 4, 2015 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Haha ulovlig utkjøring! [emoji23] gi oss? Neida vi bare må [emoji85][emoji87][emoji2][emoji8] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 (endret) Haha. Så at det var en sperrelinje og et felt i midten der, men er ikke det bare forslag, da? Endret Oktober 4, 2015 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Kul lyd i effektanlegget iallefall, tror du blir fornøyd med denne må komme å se på den til uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 Yes, det må du! Inni helsiken så hissig denne bilen Skikkelig turtallsmaskin, som sparker godt i fra, spesielt jo lenger du drar girene Helt forelsken i lyden Vanskelig å kjøre pent nå, ja! Hehehe. Men det kjenner du vel til, som har 528 som konebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 (endret) . Endret Oktober 4, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 Haha. Kaller du motoren min for en 4er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Hahahahahaha xD trur jeg dæver [emoji23] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 Hehehe. Da er vi flere! Sant TRF, -Roger-, Hermanoo90, Julian og Larsinnj? -Roger-, hermanoo90 og Larsinnj reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Haha ja pen bil i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 http://bimmers.no/topic/738112-min-2001-e39-m5-solgt/ Hmm.... Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 (endret) DING DING DING!!! Men Newgarden93 sin Endret Oktober 4, 2015 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Haha. Kaller du motoren min for en 4er? Har jeg sagt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 Bare kødder med deg, Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå