Daniel. Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 (endret) Du er teit, Robin..... Endret Oktober 4, 2015 av DanielStance Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 (endret) Gratulerer med en drømmebil En dag må det bli en slik en på meg også Bilen her har nok en motor med 4 sylindere........ x2 Legg ut bilde av motorrommet <3 Endret Oktober 4, 2015 av hermanoo90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 (endret) Haha. Takk for det Her har du bilde av en sjenert, liten sekser: Så til Gabz og Ivrig86: Emblemet forblir montert Endret Oktober 4, 2015 av Thundercoil Daniel. og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 hvordan syntes du denne går iforhold til 330en med kompressor? Og blir denne vinterlagret eller blir det å få på vinterhjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 (endret) Blir vel brukt på varme og fine dager nærmeste månedene. 330en føles raskere de første >2 sekundene etter et girskift. Etter det virker S62 hissigere og sterkere på topp, og toppen er lang. Hehe. Synes bilen er dritmorsom og terger deg en hel del Endret Oktober 5, 2015 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 grattis med m5. si ifra om du trenger noe deler, høgger selv en m5 hahahahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 gratulerer med m5 og veldig pen bil vet du hvordan m5 er kontra 540 med presse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 Takk skal dere ha @D.Toft: skal ha det i bakhodet! Haha @clutch: Har dessverre ekstremt lite erfaring med E39! 330en med kompressor ble en del raskere, men ble veldig jevnt register og mer av "det samme," så ga langt fra samme kjørefølelsen som f.eks. S54. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Hehe, gratulerer Gikk jo ikke så alt for lang tid Kjekt med ///M? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Spenstig 523i ja! Hohohoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 Jaaaa! Elsker den Damen var litt skeptisk, men smilte som en unge når hun ruset motoren. Hun spant også litt første gangen hun løste den i 1.gir. Hehe. Sa den var litt skummel. Fant en gigantisk plass hun fikk øve litt på og kjenne på draget. Så var hun selvfølgelig kameramann i videoene Hun er nok like forelsket og stolt selv. Kjekt med sånne damer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Å dæven.. Synes prislappen var ganske latterlig til 523 å være.. Får gratulere igjen, denne gangen med drømmebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 Haha, ja jeg satt og så for meg trynet ditt etter den PMen Og takker igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Gratulere med ny bil Thundercunt! Solgte ikke du 330'n pga pengemangel da? så kommer du tilbake med en M5?! haha Må innrømme at jeg ikke fikk med meg at det var en spøk at det var en 523i, så jeg var jævli forvirra om hva det var til jeg kom over motorrommet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 (endret) Haha. Følte meg litt slem tidligere, men veldig morsomt også Var ikke direkte pga pengemangel, mer pga pengebruken. Også at jeg ville ha M-bil. De summene jeg brukte på 330en og videre planer for den, tilsvarer at denne bilen kunne hatt alvorlige feil hver eneste måned, i lang tid fremover Bedre å bare finne en bil som er mest mulig "ferdig", ta små planer på sikt og prøve å holde seg til alminnelig vedlikehold. Må bare være flink en stund, så kjøpe hus. Planen er å trappe opp på sparingen og kjøpe noe til neste høst/vinter. Så la jeg litt trykk på dette ifbm spøken på de tidligere sidene Også derfor jeg droppet dyrere biler, som (originale) E92 M3 og E60 M5, for en periode. Hvert fall til hus og sånt er på plass. Trist å skille seg fra en bil man har blitt veldig glad i, og så for seg å beholde lenge. Jeg angrer veldig på å ha gitt slipp på den, eller ikke å ha fått nyte den litt lenger, men samtidig angrer jeg ikke et sekund på anskaffelsen av denne Tror den er i veldig gode hender hos ny eier, og han ser ut til å fikse det lille som gjenstår for en dønn strøken bil Endret Oktober 5, 2015 av Thundercoil hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå