Gå til innhold

Gabz' nye E39 touring - Solgt.


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Ræva marked, ja.. Så får drite i det og beholde noen måneder til :) Så kan jeg heller prøve igjen til våren. Blir å bestille hjullager og alt til håndbrekk bak, og få det byttet sammen med multireimen. Også prøve å finne noen sommerhjul etterhvert.

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da var ordre lagt inn hos Koed :) Bytte det her, pluss multireim, så er bilen "feilfri" inntil videre. Blir deilig å kunne ha ren samvittighet ovenfor bilen. Også slipper jeg å høre på den jævla ulyden fra lageret når jeg ligger på motorveien..

 

6da6f98c39d05e2ecc676ce94038d884.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gennerelt vanskelig å selge bil nå for tiden men du blir nok kvitt den tilslutt.

E38 er og en bil jeg bestandig har likt og ser jo at enn kan gjøre gode kjøp på de og spesielt 728.

Selv om v8 er top of the line,er ikke jeg vanskelig.:).Kunne med letthet hatt en velholdt 728i og jeg.:).

Nei du må nok få deg en e38 :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det, ja. Derfor jeg bare smører meg litt med tålmodighet, fikser det som er av feil og koser meg med bilen i mellomtiden :)

 

E38 er fantastisk tøffe biler ja, ønsket meg en sånn i 10 år+. Aldri kjøpt en da, vet ikke helt hvorfor :lol: Kunne fint hatt en med sekser jeg også, men er jo selvsagt V8 som er drømmen. Når jeg først skal ha bensinsluker kan jeg like gjerne gå hele veien. Kjøper jeg E38 så synes jeg det er greit med høyt forbruk og automat, for da er det liksom gentlemanscruiser. Men vi får se hva det blir nå med det første. Blir mest sannsynlig heltidsjobb fra sommeren/høsten og da er det litt mer penger å bruke. Hovedgrunnen til at jeg vil ha diesel er jo forbruket, da jeg ikke har så veldig mye penger nå for tiden. Nå har jeg hatt ny jobb i en måneds tid og har ikke rukket å få så mange lønnslipper enda, men allerede her tjener jeg jo en del bedre.. Men går jo også å kjøpe diesel-E39'en jeg vil ha nå først, også heller kjøpe en bil til når jeg får heltidsjobb. Får jeg tak i det jeg har lyst på nå (E39, sedan, facelift, diesel, manuell og mye utstyr) så kommer jeg ikke til å selge den igjen, hvertfall ikke på veldig lenge. Jaja, får se! Må nå få solgt denne først uansett.

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...