Gå til innhold

Gabz' nye E39 touring - Solgt.

Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært og kjøpt nye signalkabler, da jeg ikke har noen igjen fra tidligere biler. Strømkabler og det der har jeg, hverfall. Bestilte meg også en spiller. Tenkte at jeg uansett bare skal ha den midlertidig, så overtalte meg selv til å drite i BT denne gangen og nøye meg med AUX. Så fant jeg en Pioneer MVH-170UI på salg til bare 349 kroner, så da slo jeg til på den. Har jo AUX, USB, justerbar equalizer osv., så burde duge enn så lenge. Da får høyttalerne litt mer futt, og jeg får tilkoblingene jeg trenger.

mvh170ui.jpg

Så nå må bare spiller og adaptere komme i posten, så får jeg montert det opp, og lagt signalkabler bak. Adapterne blir sendt i dag, og spilleren i morgen. Så burde ikke være mange dagene til alt er i hus. Så kjøper jeg subben når jeg får lønning om et par uker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sant det ;) Da er det like greit. Blir synd å fjerne originalspilleren min synes nå jeg.. Den er så fin i forhold til interiørets helhet. Feilfri er den også. Menmen, må nesten ha mobiltilkobling og RCA-utganger.

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på det fysiske utseendet på den. Originalradioen er jo designet for å være der. 1DIN/2DIN ser så fort.. jalla ut. Når jeg får råd tenkte jeg meg en 16:9-skjerm, lik den originale navien fra facelift. Dynavin eller Eonon. Er bare så dyrt, så blir 1DIN nå i første omgang, også 2DIN når jeg skal få inn skikkelig anlegg. Ser hvertfall bedre ut. Også få får jeg se når jeg får råd til 16:9 :lol:

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...