wrnr1 Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 Tror jeg har en eldre 1-din spiller med AUX og USB som du kan få billig om du er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 3, 2015 Forfatter Share Skrevet November 3, 2015 (endret) Kan være av interesse det! Send PM du Egentlig ute etter en med BT, men.. Endret November 3, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 3, 2015 Forfatter Share Skrevet November 3, 2015 Ga bilen en velfortjent vask i stad wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 Fantastiske bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 3, 2015 Forfatter Share Skrevet November 3, 2015 Tusen takk for det Var bare noen kjappe knips mens jeg ventet på at skummet skulle få jobbe. wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 4, 2015 Forfatter Share Skrevet November 4, 2015 Da har jeg vært og kjøpt nye signalkabler, da jeg ikke har noen igjen fra tidligere biler. Strømkabler og det der har jeg, hverfall. Bestilte meg også en spiller. Tenkte at jeg uansett bare skal ha den midlertidig, så overtalte meg selv til å drite i BT denne gangen og nøye meg med AUX. Så fant jeg en Pioneer MVH-170UI på salg til bare 349 kroner, så da slo jeg til på den. Har jo AUX, USB, justerbar equalizer osv., så burde duge enn så lenge. Da får høyttalerne litt mer futt, og jeg får tilkoblingene jeg trenger. Så nå må bare spiller og adaptere komme i posten, så får jeg montert det opp, og lagt signalkabler bak. Adapterne blir sendt i dag, og spilleren i morgen. Så burde ikke være mange dagene til alt er i hus. Så kjøper jeg subben når jeg får lønning om et par uker. wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Lag gjerne en logg på hvordan du monterer den, når du har gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 4, 2015 Forfatter Share Skrevet November 4, 2015 Det kan jeg gjøre Er veldig enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Bilen jeg skal se på til helga trenger litt stell på den måten, har masse pikselfeil. Hvorfor ikke bare putte inn DAB med en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 4, 2015 Forfatter Share Skrevet November 4, 2015 (endret) Hehe, sant det Da er det like greit. Blir synd å fjerne originalspilleren min synes nå jeg.. Den er så fin i forhold til interiørets helhet. Feilfri er den også. Menmen, må nesten ha mobiltilkobling og RCA-utganger. Endret November 4, 2015 av Gabz Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Ja, de hadde vel ikke planlagt at vi skulle ha disse gamle bilene i 2015 da de ble laget Merker hvor kjedelig det er med de samme 6 cd'ene på repeat hele tida, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 4, 2015 Forfatter Share Skrevet November 4, 2015 (endret) Har ikke noe CD'er å bruke engang, jeg, så får bare hørt på radio Blir dritt lei av de samme skravlete folka hele tiden.. Så som så med dekning her også. Endret November 4, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Leiter du litt så får du en spiller som passer godt inn. Tok meg en stund, men fant til slutt en spiller fra Alpine som gled godt inn i det oransje interiøret, spesielt på nattestid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 4, 2015 Forfatter Share Skrevet November 4, 2015 (endret) Tenkte på det fysiske utseendet på den. Originalradioen er jo designet for å være der. 1DIN/2DIN ser så fort.. jalla ut. Når jeg får råd tenkte jeg meg en 16:9-skjerm, lik den originale navien fra facelift. Dynavin eller Eonon. Er bare så dyrt, så blir 1DIN nå i første omgang, også 2DIN når jeg skal få inn skikkelig anlegg. Ser hvertfall bedre ut. Også få får jeg se når jeg får råd til 16:9 Endret November 4, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Litt annerledes det ja, greit med 1-din på e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå