Gabz Skrevet November 10, 2015 Forfatter Share Skrevet November 10, 2015 Haha, kanskje en god idé å fikse først, men høres bra ut det Er hubber fra E61 plug and play? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 Haha, kanskje en god idé å fikse først, men høres bra ut det Er hubber fra E61 plug and play? haha yeah kan være en ide! skal få fløtta bilen inn i garasjen på fredag! skal være det bare google litt så finner du nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 11, 2015 Forfatter Share Skrevet November 11, 2015 Will do! Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 tenkte hvertfall å gjøre det på min den gang mine må byttes! ^^ jo værsågod! noe nytt på gang eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 11, 2015 Forfatter Share Skrevet November 11, 2015 Noe nytt hvordan da? Ikke med bilen, nei. Venter på penger så jeg får byttet bremser og hjullager. Også skal jeg få kjøpt subben til Thundercoil som jeg skal ha til jeg får bygd custom kasse Også tenker jeg å montere frontsettet snart og bytte toppdekselpakning som jeg har liggende. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 12, 2015 Forfatter Share Skrevet November 12, 2015 (endret) Fått byttet toppdekselpakning i dag da. Klare til arbeid: Setter i gang: Her var det ikke mye pent.. Ikke her heller. Smått begynt med rensing (bremserens, tannbørste og fille): Gammel pakning ute (i småbiter, hard som knekkebrød): Montert tilbake med ny pakning og litt kobbersilikon i hjørnene: Men! Klarte faen meg å knekke av en bit av toppdekselet.. Prøvde desperat å dekke det til med kobbersilikonet, men vet ikke om det hjelper.. Kanskje jeg må ha nytt deksel også da.. Sånn er det med dårlig tålmodighet (pga. null lys utenom en 20 kroners lommelykt jeg må holde med munnen, samt kaldt ute..). Savner garasjen min, jeg. Ferdig! Fikk også dratt på Biltema i dag, og kjøpt denne krabaten, da original antennekabel ikke passer i nye spillere. Montert i org.kabel: Alt på plass og fungerer perfekt: Endret November 12, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 12, 2015 Forfatter Share Skrevet November 12, 2015 (endret) Henter et "nytt" toppdeksel hos en kjenning i morgen, så da får jeg byttet det uansett Pelte av det silikonet på den knekte delen nå, så lar jeg bilen stå i morgen så jeg får byttet før jeg kjører. Håper bare ikke det silikonet mellom topp og pakning stivner veldig før i morgen. Endret November 12, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Huff, stå ute sånn som det der er forferdelig.. Husker jeg stod ute å bytta partikkeltfilter på Opel Vectraen jeg hadde. Så begynnte det å regne, og alt vannet rant fra panseret og ned i skrittet mitt når jeg lå under motoren:-D Var en smule hissig da ja... Huff Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 13, 2015 Forfatter Share Skrevet November 13, 2015 Haha, ja. Starta når det var lyst også, men med årstiden nå så blir det mørkt både tidlig og fort. Så blir så stå ute i kveld også, koselig det.. Kaldt, vått og mørkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Hehe.. Ellers godt jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 13, 2015 Forfatter Share Skrevet November 13, 2015 Haha, takk for det Får se hvordan det går med toppdekselbytte etterpå da, tar som regel 10x lengre tid enn det burde med sånne forhold. Brukte nok to timer på toppdekselpakning i går liksom, burde jo ta en halvtime.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Får kjøpe inn skikkelig flombelysning Lyse opp hele gaten [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 13, 2015 Forfatter Share Skrevet November 13, 2015 Ja, skulle bare hatt råd Hadde en liten arbeidslampe men den klarte jeg å miste i bakken så den knuste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Ikke bra [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Må få deg en sånn LED-lommelykt. Formet litt som en hårbørste, med mange dioder der børstedelen hadde vært, og med magnet på baksiden. Kraftig lys, ladbar og du klasker den bare på metallet et sted, der du trenger lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå