Daniel. Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 Hvilken dimensjon er det på vinterfelgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2015 15", husker ikke bredde. Dekkene er 205/65 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 Skal vel ikke være så vanskelig å finne noen 15" BMW felger uten dekk, å få dekkene flyttet over? http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=68000436 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2015 Nei, har tenkt tanken selv. Men de jeg kjenner som kan legge om dekk bor 1 time unna, og Dekkmann tar over tusen kroner for å legge om.. Ikke helt verdt det Får se, kanskje jeg får tak i noen andre som kan legge om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 Kan jo høre med en videregående skole som har kjøretøy linje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2015 Er en i Ås, men der er det alltid fullt opp. Tror faren til dama har en på jobben, så er ikke umulig å få tak i. Men tror jeg først ser ann om jeg skal selge eller ikke før jeg påkoster noe unødvendig nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 Jeg ser ikke helt pointet med å selge denne. så ille forbruk er det ikke på en 520 automat Pappa eier en 520 2,2l. Den går på 0.8 på mila ved pen kjøring . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 Jeg ser ikke helt pointet med å selge denne. så ille forbruk er det ikke på en 520 automat Pappa eier en 520 2,2l. Den går på 0.8 på mila ved pen kjøring .Men så er det forskjell på 2,2l med 170hk og 2.0l med 150hk også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2015 (endret) Faceliften er bedre på det Jeg har pre-face. Og den bruker faktisk så mye, selv med pen kjøring. På ren motorveikjøring uten oppoverbakken bruker den 0,75-0,8 på mila.. Dessuten er ikke forbruket eneste grunnen til at jeg selger akkurat. Endret Desember 4, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 Faceliften er bedre på det Jeg har pre-face. Og den bruker faktisk så mye, selv med pen kjøring. På ren motorveikjøring uten oppoverbakken bruker den 0,75-0,8 på mila.. Dessuten er ikke forbruket eneste grunnen til at jeg selger akkurat. da henger jeg med trodde ikke det var så stor forskjell akk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2015 Haha, koster litt mer enn det smaker med M52 Hvis man først har 528 er det jo så å si samme forbruk, da er det litt mer greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 Kjørte 520i på 0.8 og 520d på 0.5 på samme strekningen. Bruker du 1.2 anbefaler jeg og endre kjørestil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2015 Da vet jeg ikke hva jeg gjør feil.. Kjører på så høyt gir som mulig, gasser lett og forsiktig. Passer alltid på forbruksnålen mens jeg kjører. Kjører aldri gris med den heller, det har jeg ikke samvittighet til Var det automat du kjørte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 (endret) Manuell riktignok, men har nå hatt 528 automat også. Og den husker jeg at med ekstremt aktiv kjøring på svingete vei fikk jeg den oppi 1.4... Låg vel på rundt litern på blandet tror jeg Endret Desember 4, 2015 av Skulebollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2015 (endret) Da vet jeg som sagt ikke. Om jeg kjører så pent som overhodet mulig, så ligger den minst på 1,05-1,1. Endret Desember 5, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå