Gå til innhold

Gabz' nye E39 touring - Solgt.


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

En liten mini-update:

Mest sannsynlig olje- og oljefilterskift i morgen. Blir veldig godt å få det gjort. Så skal jeg få byttet veivhusventilasjonen når jeg får råd, da delene kommer på nesten 3000 kroner. Bilen bruker littegran olje, er nok på grunn av at den har blitt tett. Utover det så er det bare utrolig deilig å ha E39 igjen! Bensinforbruket begynner å stige litt igjen, da det har blitt litt småturer, men det er absolutt verdt det :)

 

Fikk også varsellampe for nivåreguleringen idag, men det er nylig byttet så antok det bare var en bagatell. En melding til forrige eier bekreftet dette. Er en bryter som er litt slitt. Denne har han liggende ny i garasjen, så skal få hentet den en dag og få byttet. Utenom det har jeg ikke merket noe som helst av problemer med bilen.

 

Anyways, kommer update når det blir gjort. Må prøve å få tatt noen bilder av bilen snart også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt! Ser ut som noe som ble kjøpt på Dekkmann det her.. Men har ikke råd til det nå. Må betale ned det jeg lånte av penger for å kjøpe bilen, samt oljeskift i morgen, også er veivhusventilasjon prioritet etter det. Men etter alt det, så kan jeg begynne å tenke på kosmetikk :) Er i hvertfall nesten-nye dekk som kommer til å vare en stund!

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Men får se, popper det opp noe billig så kanskje jeg slår til og selger de jeg har. Er jo verdt en slant de også. Vinteren nærmer seg med stormskritt nå, så burde kanskje først finne noen fete vinterhjul. De jeg fikk med hadde veldig gode dekk, men felgene er stygge, små og veldig tunge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...