Carlsius Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 (endret) Nå har jeg gått til innkjøp av ny bil, da jeg ikke kunne la denne muligheten gå fra meg Har hatt bilen en god stund nå, så er på tide med en tråd her inne Planer videre med bilen: - Chrome nyrer (x) - Shadow line(?)(x) - Lci Baklykter (x) - Led interiørlys(x) - Skifte veivhusventilasjon(x) - Full interiørrens(x) - Full polering(noe den virkelig trenger) (x) - ++++ - Kom gjerne med forslag Verdt å nevne om bilen: - Selvfølgelig N62 motoren - Komfortstoler - Head-up display - Sportsratt m/ Varme - Adaptive xenonlys - Effektanlegg(blandet følelser for dette) - Black evolution senkesett - ¨M-sport¨Info om bilen: Type NB31 Model 545i - EUR Development Code E60 Doors 4 Engine N62 Displacement 4.40 Power 245 Transmission AUT Color Black Sapphire Metallic - 475 Upholstery Leder Dakota/schwarz - LCSW Production Date 2004-05-25 Options 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 216 Servotronic Servotronic 248 Steering Wheel Heating Lenkradheizung 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 319 Integrated Universal Remote Control Integrierte Universal-fernbedienung 403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch 415 Sunblind For Rear Window Sonnenschutzrollo Fuer Heckscheibe 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 438 Wood Trim Edelholzausfuehrung 441 Smokers Package Raucherpaket 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable Komfortsitze Elektrisch Verstellbar 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light Xenon-licht 524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht 590 Lt/aly Wheels/star Sp. 123 W Runflat Lm Raeder Sternsp.123 Mit Notlauf. 605 Telematic Preparation Telematik Vorbereitung 607 Teleservice Preparation Teleservice Vorbereitung 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 610 Head Up Display Head-up Display 612 Bmw Assist Bmw Assist 620 Voice Input System Spracheingabesystem 638 Car Telephone Professional Autotelefon Professional 698 Area-code 2 Area-code 2 8SA Country Spec. Release Of Navigation Laenderspez. Navi.-freischaltung 8SB Country Spec. Release Of Telematic Laenderspez. Telematikfreisch. 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8SP Cop Control Cop Steuerung 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur 915 No Outer Skin Protection Aussenhautschutz Entfall Standard Equipment 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 563 Lights Package Lichtpaket 785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Endret Juni 17, 2016 av Carlsius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 (endret) Denne må bare skamsenkes,så jekkfestene subber i grusen! Åsså må rutene sotets max, så ingen ser inn (eller ut). Ess presse er must sammen med quaife diff! Åsså folier hele bilen i Chromeblå metallic. Da har du bil da Edit: Er normal praksis å takke for alle gode innspill. Så jeg forventer en diplom! Endret Oktober 7, 2015 av Gustav C. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Flott bil med kjekk motor, kom til å tenke på denne, nemlig da Topgear for første dro en dieselbil på banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Prøvekjørte 545i E61 manuell i sommer. Flott motor! Med originaleksosen var den veldig stille(som var litt synd). Holdt på å kjøpe den, men takket nei på grunn av alle problemene N62b44 har. Angrer litt nå, da jeg kjører Kia Sorento 2.5 diesel isteden. Gratulerer med bilen! Ville kanskje investert i facelift lykter foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Oktober 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2015 Denne må bare skamsenkes,så jekkfestene subber i grusen! Åsså må rutene sotets max, så ingen ser inn (eller ut). Ess presse er must sammen med quaife diff! Åsså folier hele bilen i Chromeblå metallic. Da har du bil da Edit: Er normal praksis å takke for alle gode innspill. Så jeg forventer en diplom! hahahha, tror ikke vi er helt på samme side om hvordan denne skal se ut En diplom har du ikke fortjent Flott bil med kjekk motor, kom til å tenke på denne, nemlig da Topgear for første dro en dieselbil på banen Takk for det, ble overasket over at jeg ikke har sett den episoden der når jeg føler jeg har sett resten av programmet 3 ganger Så takk for linken Prøvekjørte 545i E61 manuell i sommer. Flott motor! Med originaleksosen var den veldig stille(som var litt synd). Holdt på å kjøpe den, men takket nei på grunn av alle problemene N62b44 har. Angrer litt nå, da jeg kjører Kia Sorento 2.5 diesel isteden. Gratulerer med bilen! Ville kanskje investert i facelift lykter foran og bak Med manuell også ja, tror det hadde vært en morsom bil. Stemmer det at det var en sølvgrå E61 545i som var hos en auksjon? Har lyst til å montere LCI baklykter ja, men prisen for å få ordnet det gjør at det havner litt ned på lista over ting som skal gjøres foreløpig Frontlykter tror jeg ikke blir noe av, da jeg er fornøyd med de jeg har fra før når de er bixenon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Heftig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Oktober 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2015 Rå bil! Takk, morsom den Heftig bil! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Tøff bil, og kan bekrefte at den er enda råere in real life Svært få biler som har bedre eksoslyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Gratulerer med fin bil.. Disse vokser akkurat ikke på trær nei. Planene dine er og bra for bilen. Her må det følges med ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 (endret) Gratulerer med sjelden og skam rå sedan Kraftig enig at du tenker å bytte ut nyrene dine, sorte nyrer på sort bil ser billig og kjedelig ut. Originale er finest på en slik farge ..mens shadow gjør seg uansett. Du har samme farge som meg btw. Endret Oktober 8, 2015 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Oktober 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2015 (endret) On 10/8/2015 at 21.50, Reef89 skrev: Gratulerer med sjelden og skam rå sedan Kraftig enig at du tenker å bytte ut nyrene dine, sorte nyrer på sort bil ser billig og kjedelig ut. Originale er finest på en slik farge ..mens shadow gjør seg uansett. Du har samme farge som meg btw. Takktakk, ja synes ikke det er noe særlig med sorte nyrer på sort bil. Kan gå hvis man går ¨all black¨ men er ikke alltid så fan av det. Så gleder meg litt til å få de nyrene, er på vei i posten Litt om demperbyttet som er gjort: Har blant annet montert Black evolution senkesett . Var ikke så positiv i utgangspunktet for slike senkesett da jeg ikke trenger å senke bilen så mye mer enn det man får med senkefjærer eller orginal M-sport og er ikke så fan av å ha veldig stiv bil, i allefall ikke på en så stor bil MEN uansett så ble det kjøpt inn og montert, og jeg er både fornøyd og missfornøyd. + Veldig fornøyd med høyden, jeg har mulighet til å sette bilen alt for høy og alt for lav, samt at bilen føles mye mer presis og stabil i svinger. - Ikke så fornøyd med stivheten da bilen har blitt veldig stiv, men kan ikke forvente noe annet når jeg i tillegg kjører på 19¨ Noen bilder av jobben: Spoiler Gammel ut Ny Inn Ferdig montert Ned på bakken igjen Stor forskjell i både bredde og lengde Endret Juni 1, 2017 av Carlsius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 10, 2015 Share Skrevet Oktober 10, 2015 gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 grattis med ny bil er det m5 framskjermer på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Oktober 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2015 (endret) gratulerer med ny bil! Takk grattis med ny bil er det m5 framskjermer på den? Takk for det, var montert M5 luftinntak på siden av skjermene ja. Det er demontert og nye originale skjermer er lakkert og satt på nå Vil ha bilen mest mulig original Endret Oktober 11, 2015 av Carlsius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå