Gå til innhold

Sveigis sin e61 530d M-Sport 2006 Individual.Solgt.


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

E6x er faktisk ikke så mye verre å manøvrere enn en E34 egentlig, selv om jeg trodde det skulle være det. Fikk kjørt en 525d E60 en kort tur for noen dager siden :)

 

Hvis du har diffbrems så skal vel E34 være ganske grei på vinterføre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker nok den er sånn ca 100 ganger bedre på glatta enn e34 :).

Med alle de hjelpemidlene som er på e61en ,så vil jeg tro den ercbra.

Har nå kjørt 3 vintre med e34en og den er perfekt på vinterstid.

Og med diffbremsen tenker jeg og at e34en blir bra.

Det jeg ser mest frem til ,er hvordan den er i svinger,glatte,ja typiske vinterveier.Altså 530en.

For har jo breiere vinterhjul på denne enn jeg har på sommerhjulene på den grønne.

Og breie vinterhjul har jeg aldri hatt.:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går sikkert helt fint :) Du har jo litt erfaring, så du havner sikkert ikke i grøften eller noe sånt slik som mange uten erfaring sikkert gjør. Folk her i Bergen havner jo i grøften bare de ser et snøfnugg nesten :P Heldigvis for dem så har vi ikke fått noe snø enda :)

 

Selv om jeg ikke har diffbrems så håper jeg at min er noe grei å kjøre på vinterføre, om vi noen gang får det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går sikkert helt fint :) Du har jo litt erfaring, så du havner sikkert ikke i grøften eller noe sånt slik som mange uten erfaring sikkert gjør. Folk her i Bergen havner jo i grøften bare de ser et snøfnugg nesten :P Heldigvis for dem så har vi ikke fått noe snø enda :)

 

Selv om jeg ikke har diffbrems så håper jeg at min er noe grei å kjøre på vinterføre, om vi noen gang får det.

 

Ja etter 23 vintere bak rattet i alt fra Ford Taunus til Scania 143,så har jeg hvertfall håp om å holde meg på veien.

Men man skal aldri si aldri.Det skjer fort når det først skjer.:(.

Ja oppi Bergen kan det vel fort bli overaskelser når snøen kommer.

Egentlig ikke noe bedre her i sør.Et kaos hver gang.

Med gode vinterhjul ,er e34en veldig god på vinteren.:).

Så du kan glede deg.

 

Jeg har også 18" vinterhjul på min. Og bilene våre er vel noenlunde identiske og kjøre :) jeg synes den er utrolig god på vinterføre. Desidert beste bilen jeg har hatt. Den er veldig forutsigbar og fin :)

 

Ja ,akkurat.

Våres biler er nok like ja:).

Dette var gode nyheter du serverer meg gitt.:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge mine foreldre så er E60 den beste vinterbilen de har hatt, og de har en lei bakke opp til huset også. Dessuten kjører du på kanskje de beste vinterdekkene som er å få tak i så jeg ville virkelig bare gledet meg til vinterveier. Selv kunne jeg tenkt å sette på sommerdekkene igjen, er jo ikke vinter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge mine foreldre så er E60 den beste vinterbilen de har hatt, og de har en lei bakke opp til huset også. Dessuten kjører du på kanskje de beste vinterdekkene som er å få tak i så jeg ville virkelig bare gledet meg til vinterveier. Selv kunne jeg tenkt å sette på sommerdekkene igjen, er jo ikke vinter...

Flott å høre:).

Ja ,vinterdekkene på denne ,skal være av det bedre men som du sier,kunne like gjerne hatt sommerhjulene på.:).

2. vinter i e60 her. Første på 215 piggdekk, denne på 245 piggfritt. Ingen problemer så langt [emoji108]

Godt å høre eller lese mener jeg :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten familetur.

Igår så ble det en liten tur med bilen på oss.

Eldstedatteren inviterte oss med på jule tilstelning der hun har hesten sin.

Jeg er jo ikke den flinkeste til å stille opp på sånt noe så igår måtte jeg.

Så her står den klar for utflukt:

post-58602-0-30554500-1450707809_thumb.j

Døtrene mine plassert bak:

post-58602-0-38426100-1450707871_thumb.j

Etterhvert kom vi frem til stallen der hvor det var fest

post-58602-0-99623100-1450708369_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

$_1.JPG

 

Standard facelift-baklykter. Kan enten monteres sammen med ny lysmodul i kombinasjon med facelift frontlykter, eller monteres slik de er ved hjelp av en "juksemodul".

 

Det finnes også andre (uoriginale) alternativer med LED her og der, men de er på langt nær like pene etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lci-lykter er det som har slike striper. Kan retrofittes, krever ny lysmodul om din er eldre enn *husker ikke dato*

 

Ok,bilen min er 06 modell.

 

Må være facelift lykter :) hadde disse på min gamle E60 og de er utrolig kule ;) anbefaler deg de på det sterkeste

 

Ja,disse falt jeg for.Gud å tøft :).

 

$_1.JPG

 

Standard facelift-baklykter. Kan enten monteres sammen med ny lysmodul i kombinasjon med facelift frontlykter, eller monteres slik de er ved hjelp av en "juksemodul".

 

Det finnes også andre (uoriginale) alternativer med LED her og der, men de er på langt nær like pene etter min mening.

 

Akkurat sånne ja :).

Jeg får evntuelt se etter noen brukte  og da se hvordan enn gjør det  med moduler.

Vil ha originale uten tvil i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...