Gå til innhold

BMW E91 318D 2009 LCI Black Sapphire Metallic


bjorneoen
 Share

Anbefalte innlegg

De siste (Rondellene) er på topplisten min over favorittfelgene mine, så godt valg der altså! ;)

Ligger haugevis til salgs brukt, og koster ikke mer enn 4-5000 for et greit sett med greie dekk :)

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste (Rondellene) er på topplisten min over favorittfelgene mine, så godt valg der altså! ;)

Ligger haugevis til salgs brukt, og koster ikke mer enn 4-5000 for et greit sett med greie dekk :)

Nice, ja likte de godt! Spørs om det blir noen slike etterhvert kanskje, takk for tips! :) Er vel sikkert lite vits å kjøpe nå som vinterdekka skal på, men får være på utkikk så dukker det vel opp noen kule til god pris :)

 

Selvfølgelig. Den er aldri lakkert og er aldri montert på noen bil :) jeg sender deg bilde i morgen jeg ;)

Nice, høres bra ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, finn deg et fint par og gi dem en real kantpolering i vinter :) Husk også å sjekke hva du trenger av spacere.

Høres ut som en plan ;)

 

Gratulerer med flott bil!! Fin farge og kurant skiltnummer  :grin:

Takk :D Ja hehe, lett å huske det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor forbedring fra 1 serien er drivstofforbruket.. :D

1 serien hadde jo liten bensin motor som brukte 0,5-0,7 i vanlig 60-80 kjøring, men brukte 0,7-0,8 på motorvei så var ikke spesielt økonomisk for meg med tanke på at jeg ofte kjørte på motorvei.

 

3 serien derimot var "hakket" mer økonomisk, bruker ca halvparten ved helt normal kjøring! :)

 

Kjørte Nesbyen-Horten i dag, en strekning på rundt 20 mil og brukte 0,39 til min store glede :) 

post-67554-0-05656000-1445546454_thumb.j

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, noen som har vært borti at velkomstlysene som kommer på når man låser opp kun kommer på når det er mørkt ute? :)

På 1 serien kom de hver gang jeg låste opp (helt til jeg hadde brukt opp antall ganger..), mens på 3 serien komme de kun når det er mørkt ute. Virker som de kommer på når det er "så" mørkt at nærlysene vanligvis ville vært tent ved automatiske lys, at regnsensoren sjekker lysforholdene og det bestemmer om det kommer på eller ikke? 1 serien også hadde regnsensor men skjedde ikke der.

 

Bilen har lyspakke med lys i dørhåndtak og disse kommer på hver gang, kun lysene foran og bak som ikke kommer på før det blir litt mørkt ute :)

Og ja, bryteren står på auto ;)

Endret av bjorneoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...