MrBrum Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 (endret) Da min datter på 2 år og 8 mnd så denne på Oslo Motor Show i dag sperret hun opp øyne...."pappa....prinsesse!!!" http://www.bilsport.se/artikel/bmw-cabbe-med-frozen-tema-slass-mot-barncancer/ Endret Oktober 25, 2015 av MrBrum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Så kult og morsomt at noen gjør dette, og ikke minst bra for saken de kjemper! Siden målgruppen er i hovedsak barn, så gjør det ingenting at denne er tatt helt ut! MrBrum og RF91 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Oktober 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2015 Så kult og morsomt at noen gjør dette, og ikke minst bra for saken de kjemper! Siden målgruppen er i hovedsak barn, så gjør det ingenting at denne er tatt helt ut! Det er mere kultur for slikt i Sverige. Janteloven er typisk norsk. Skiller man seg ut i Norge blir man uglesett. Da fikk jeg sagt det og....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Blir artig å se dene på bilbyggarna, kommer visstnok nærmere jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Stilig at noen gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Mine bilder, var veldig gøy å se denne blant annet hobbyracerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Du john Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Sent fra min SM-G928F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Oktober 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå