Gabz Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 Ganske perfekt høyde på den nå ser det ut som Helhetsbilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 (endret) Herlig og flott langtak tralle dette... Eneste den mangler nå er noen style 132 hjul... Ha ha.... Ingen som vil kjøpe hjul av oss gitt.. Olav. har vel gjort noe galt da.. Endret Mai 26, 2016 av Tyggern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Må nesten ned på 18 for å få det noe lavt om du vil ligge tett mot bakken. Ellers ser det bra ut, hadde fiksa litt på eksosen å, ser kjipt ut med den ovale stussen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Har egentlig vært litt skeptisk til de ACS-hjulene siden de er konvekse. Men det var jo grisetøft på din med godt med senk Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2016 23 timer siden, Gabz skrev: Ganske perfekt høyde på den nå ser det ut som Helhetsbilde? Takk for det, jeg er veldig fornøyd med høyda i hjulbuene men er litt høy under frontfangeren, og under selve bilen. Fordelen derimot er jo att den er totalt brukende, selv om den er senka så masse som er mulig med disse hjula kommer seg fram over alt, noe som er en fordel i Telemark med mange veier fra 1800 tallet skulle man tro! Skal se om jeg ikke får lagt ut ett bilde fra sida. 13 timer siden, Tyggern skrev: Herlig og flott langtak tralle dette... Eneste den mangler nå er noen style 132 hjul... Ha ha.... Ingen som vil kjøpe hjul av oss gitt.. Olav. har vel gjort noe galt da.. Takker så meget for det! Haha! Ja, der er jeg helt enig med deg! Du veit jeg har prøvd, og det er så sykt mange useriøse som bare aldri dukker opp.. 13 timer siden, Clarity skrev: Må nesten ned på 18 for å få det noe lavt om du vil ligge tett mot bakken. Ellers ser det bra ut, hadde fiksa litt på eksosen å, ser kjipt ut med den ovale stussen. Haha, ja det er sant Men syns 19" er den størrelsen som gjør seg best på e9x. Helt enig, den er planen å gjøre noe med enten to små ovale på venstre side, eller noe 335i opplegg, men har ikke bestemt meg enda 12 timer siden, StigJ skrev: Har egentlig vært litt skeptisk til de ACS-hjulene siden de er konvekse. Men det var jo grisetøft på din med godt med senk Helt enig, jeg kjøpte de kun for att det var bedre enn å kjøre på original hjul Blitt veldig fornøyd med de, men er dumt det er 20".. Hadde det vert 19" så hadde jeg nok beholdt de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Juni 7, 2016 Share Skrevet Juni 7, 2016 Her ønskes nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Juni 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2016 Jeg har vert dårlig til å oppdatere, beklager det. Får legge inn noen fra telefonen til jeg får fotografert skikkelig 😉 Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå