E39_Cato Skrevet November 8, 2015 Forfatter Share Skrevet November 8, 2015 Har grønt lys fra frua når cab eller van blir solgt herfra så må bare hive meg rundt å bli kvitt no ^^ Tror faktisk den kan være trivelig I min den motoren Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Godt å få den på plass tenker jeg . Blir gøy å se på tråden fremover. Jækla fin den er med de hjula du har til den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet November 8, 2015 Forfatter Share Skrevet November 8, 2015 Godt å få den på plass tenker jeg . Blir gøy å se på tråden fremover. Jækla fin den er med de hjula du har til den. Det var balsam for en sår sjel Ja de hjula er helt episke til den bilen syns jeg, så til sommern blir det mer senk og mindre gummi da tror jeg den vil få snudd noen hoder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet November 8, 2015 Forfatter Share Skrevet November 8, 2015 (endret) lite action om dagen grunnet en relativt ung liten herremann som tar mesteparten av tiden og oppmerksomheten min =) men her er noen få bilder tatt fra gårdsdagen =) beklager at bilen ikke har sett bøtte og svamp enda, men været harikke helt vært på plass etter jeg handlet den og når sola først var her så var vi taxi! Spørsmål : er baklyktene i midten like som fra sedan? evt ønsker jeg å kjøpe hele og pene baklykter Endret November 8, 2015 av Cato525 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Tror nok alt av baklykter er forskjellig på sedan og touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 godt at du fikk bytta de hjula! ti ganger penere en med vertini hjula!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 De hjula der var feite, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 Ser du har lagt den ut til salgs allerede, hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 Selge allerede, Cato? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 Sikter på m5 dessuten fant samboer ut at vi hadde 7 biler. Og det var ikke veldig populært med tanke på årsavgifter 2016 Får jeg ikke det jeg vil ha for denne så forlater den heller ikke gårdsplassen da jeg virkelig koser meg når jeg er ute å cruiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 7?? Hva annet har dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 3x bmw. 2 datsun. En toyota og en van Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet November 19, 2015 Forfatter Share Skrevet November 19, 2015 Smoked blinklys til rompa handlet inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet November 19, 2015 Forfatter Share Skrevet November 19, 2015 Idag kom også snøen, så fikk måkt frem gliset og flytta litt på den kjempe lett med sommerdekk! åsså hjørnet med vinterskyssene som skal bli solgt ^^ greit med variert bilpark! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Så du beholder'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå