vegard89 Skrevet November 9, 2015 Share Skrevet November 9, 2015 (endret) Hei. Tenkte å kjøpe meg ny nivårsensor til min e46 Så ser jeg på koed at dem selger både orginal og uorginal. Noen som har erfaring med den uorginale? Er jo halve prisen så derfor jeg spør. https://www.koed.no/no/CheckOut/Basket/ varenr:37146784696U Bare å kopiere og lime inn varenr på linken jeg har lagt ved. Mvh. Vegard Endret November 9, 2015 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet November 9, 2015 Share Skrevet November 9, 2015 Jeg kjøper nesten alltid alternativ vare fra Koed (om det finnes), til min gamle e39, har ingen dårlige erfaringer med det. Eneste gang jeg har hatt en del jeg har reklamert på så var det en original bremseskive som var skiftet på BMW verksted her hjemme. Aldri hatt problemer med Koed sine uoriginale, velger da stort sett når det er flere kvaliteter å velge mellom den som er tilsvarende original eller bedre. Men har også valgt den billigste uten at det har skapt problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 9, 2015 Forfatter Share Skrevet November 9, 2015 Takk for svar sondre Flere med erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 9, 2015 Share Skrevet November 9, 2015 Samme som han over ingen negative erfaringer med b-vare enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 9, 2015 Share Skrevet November 9, 2015 Kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 9, 2015 Forfatter Share Skrevet November 9, 2015 Takker alle sammen Men noen som vet hva det betyr når det står feks a vare istedenfor oem eller noe sånt? Er det kun en betegnelse på billigvariant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 9, 2015 Share Skrevet November 9, 2015 Pleier å stå ved siden av delen: oem er original, A er lik original uten at det står BMW på den, feks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 9, 2015 Forfatter Share Skrevet November 9, 2015 Okei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 9, 2015 Share Skrevet November 9, 2015 Jeg huska feil: OE = Original, OEM = Identisk med OE, , men købt uden om BMW, A = Alternativ, i anerkendt kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 9, 2015 Forfatter Share Skrevet November 9, 2015 Okei ja fordi det var A vare den billigvarianten jeg tenkte å bestille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46coupe99 Skrevet November 9, 2015 Share Skrevet November 9, 2015 Ikke helt relevant ettersom du spør om sensor, men kjøpte uorginal hardykobling. Den holdt 2000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet November 9, 2015 Share Skrevet November 9, 2015 Stort sett gode deler. Eneste jeg ikke har vært fornøyd med var en skjerm til e46. Den hadde meget spesiell passform Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 9, 2015 Forfatter Share Skrevet November 9, 2015 Okei. Ja er vel alltids noen ting en kommer borti som ikke er like bra som originalt såklart. Men tror jeg tar en sjangs og prøver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet November 9, 2015 Share Skrevet November 9, 2015 Til de prisene er det ofte verdt å bare teste vegard89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 9, 2015 Share Skrevet November 9, 2015 har dårlige erfaringer med de uoriginale understellsdelene deres. så der anbefaler jeg orig /febi evt. har og lest at meyle skal være bra. ser det er endel av et på ebay, skal prøve det neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå