Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Tenkte å kjøpe meg ny nivårsensor til min e46

Så ser jeg på koed at dem selger både orginal og uorginal. Noen som har erfaring med den uorginale?

Er jo halve prisen så derfor jeg spør.

https://www.koed.no/no/CheckOut/Basket/

varenr:37146784696U

Bare å kopiere og lime inn varenr på linken jeg har lagt ved.

Mvh. Vegard

Endret av vegard89
Skrevet

Jeg kjøper nesten alltid alternativ vare fra Koed (om det finnes), til min gamle e39, har ingen dårlige erfaringer med det. Eneste gang jeg har hatt en del jeg har reklamert på så var det en original bremseskive som var skiftet på BMW verksted her hjemme. Aldri hatt problemer med Koed sine uoriginale, velger da stort sett når det er flere kvaliteter å velge mellom den som er tilsvarende original eller bedre. Men har også valgt den billigste uten at det har skapt problemer.

Skrevet

Takker alle sammen :-)

Men noen som vet hva det betyr når det står feks a vare istedenfor oem eller noe sånt? Er det kun en betegnelse på billigvariant?

Skrevet

Okei.

Ja er vel alltids noen ting en kommer borti som ikke er like bra som originalt såklart. Men tror jeg tar en sjangs og prøver :-)

Skrevet

har dårlige erfaringer med de uoriginale understellsdelene deres.  så der anbefaler jeg orig /febi evt. har og lest at meyle skal være bra. ser det er endel av et på ebay, skal prøve det neste gang. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...