tpmek Skrevet Februar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2016 Lei av å støve ned👍👍 montering av avtrekksvifte før jeg gjør noe videre😜 BMW E30 325 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaarmartin Skrevet Mars 5, 2016 Share Skrevet Mars 5, 2016 Hallaien. Ser jo strøkent ut dette! Du har brukt mer tid enn forventet ser jeg. Hva er status nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Mars 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2016 18 timer siden, skaarmartin skrev: Hallaien. Ser jo strøkent ut dette! Du har brukt mer tid enn forventet ser jeg. Hva er status nå da? Status er at jeg er Offshore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet April 5, 2016 Forfatter Share Skrevet April 5, 2016 (endret) Det dukker opp etterhvert. Det ser bra ut i utgangs punktet, men neida her er bare å krumme ryggen 😝 Endret April 5, 2016 av tpmek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 Leste gjennom tråden din, arti å se at noen sender disse bilene tilbake til orginal stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet April 5, 2016 Forfatter Share Skrevet April 5, 2016 1 time siden, Bækkmann skrev: Leste gjennom tråden din, arti å se at noen sender disse bilene tilbake til orginal stand! Skal bli spennende å få den på hjul igjen. Har blitt noen meter ned sveisetråd etterhvert. Og ikke minst jakt på orginale karosserideler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet April 8, 2016 Forfatter Share Skrevet April 8, 2016 Måtte krype til korset å lage nytt. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Juni 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2016 Er vel snart på tide å finne litt inspirasjon igjen. Blir ikke mye tid til dette i sommerhalvåret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet September 30, 2016 Forfatter Share Skrevet September 30, 2016 Da blir det å plukke av siste detaljer før den går til blåsing av bunn å motorom. Håper å få litt mer inspirasjon når allt er rent å pent 😳 JE reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Oktober 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2016 Det gikk akkurat 😂😂 kjekt med en bror i utleiebransjen. Blir spennende å se rent å pent metall om en ukes tid 👌 JE reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Oktober 7, 2016 Share Skrevet Oktober 7, 2016 Hehe, frakta avgårde på riktig vis! Må følge med her 👍🏻 Godt jobba så langt. tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Oktober 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2016 Tilbake fra blåsing. Problemer med å blåse vekk strukturmasse under.. men skitt au tar resten med skrape og varmluftpistol. Fikk lappet sammen rammevangen bak på førerside. Ett høl igjen under sikringsboksen , så får vi håpe det nærmer seg når det gjelder sveising 😜 BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Oktober 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2016 Ehhh fant ut at dette var i tynneste laget ... hei sveis igjen 😳😳 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Oktober 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2016 Litt syssel i dag og, hadde glemt gjengehylsene for innfesting til bremserør 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Oktober 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2016 Da er jeg endelig kommet så langt at jeg har fått grunnet bunn med epoxy filler. Blir litt om at å om at bilder. Men er ett skritt videre å håper det er lenge til jeg ser ett sveiseapparat igjen 😁😁. Tenkte å kjøpe meg en mindre lakksprøyte slik at det blir lettere å komme inni alle krinkelkroker. fikk meg også ett par timer med sandblåsing av takrenner og diverse snacks som " sandblåsefirmaet" ikke hadde blåst. JE reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå