Carlsius Skrevet November 28, 2017 Share Skrevet November 28, 2017 E53 med 4.4 V8 er en rå bil. En slik bil fortjener stor motor. Bare vær forberedt på det @Daniel. har nevnt med motor, drivstoff økonomi og generelt vedlikehold. Stor fordel å kunne skru litt selv mtp vedlikehold da det er en gammel bil og ting vil gå istykker. Kenny_ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 28, 2017 Share Skrevet November 28, 2017 Man er vel forhåpentligvis klar over at en 4.4l V8 vil bruke en del bensin, spesielt når den står i en SUV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet November 28, 2017 Forfatter Share Skrevet November 28, 2017 3 minutter siden, Daniel. skrev: Man er vel forhåpentligvis klar over at en 4.4l V8 vil bruke en del bensin, spesielt når den står i en SUV Bruker den mellom 1,5 og 2 på milen er dette innenfor. Har sett på amerikanere men de er ikke villig til å bytte i en dyrere bil. Der er vel forbruket enda hardere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 28, 2017 Share Skrevet November 28, 2017 14 minutter siden, Kenny_ skrev: Bruker den mellom 1,5 og 2 på milen er dette innenfor. Har sett på amerikanere men de er ikke villig til å bytte i en dyrere bil. Der er vel forbruket enda hardere. Gamle 740i min brukte alt fra 0.8-1.5l om man skal tro på kjørekomputer. Mye småkjøring osv da lå den over literen, men på langkjøring med gjevn fart i typ 70-90 så kom den seg under literen, igjen om man skal tro på kjørekomputer Dette da med muligens litt dårlig vanos. Så det påvirker jo litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet November 28, 2017 Forfatter Share Skrevet November 28, 2017 Bilen skal brukes til å hente i barnehage og handle. Alt i samme bydel. Så blir nok høyt forbruk. Så blir det sikkert å dra campingvogn med den om sommern. litt beskymret for å ligge å skru på den hver helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Desember 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2017 Ble ikke noe V8 på meg Har noen andre biler i sikte på innbytte fronten, men ikke noe spennende. Ellers er det tut og kjør med i3. Har fått koblet opp BMW Connected så nå er det varm bil uansett hvor jeg er Bilde med vinterfelger på fra en av Karmøy turene. Marius2002, mslello, Gorg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Januar 21, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2021 Nå er det veldig lenge siden jeg har skrevet her inne. Er innom å leser i ny og ne og forundrer meg hvor tiden ble av siden jeg laget profil her i 2006 En rask oppsummering av I3’en er at den har vært genial til mitt bruk. 90% av tiden er jeg alene i bilen uten å frakte noe varer med meg. Det lyse interiøret har også holdt seg bra. Bilen har vel en uvanlig løsning med alt utstyr utenom skinnseter. Har hatt bilen i over 3 år nå. Utgifter jeg har hatt på bilen er: Byttet vindusviskere 2 stk Eu kontroller 2 stk service byttet bremser skiver og klosser. til våren skal jeg ha 2 nye sommerdekk bak. Ellers har den stått i garasje å kost seg. Men ble hevet ut i «kulden» i fjor da en ny sommer bil kom på plass. E91 ble jo solgt for 3år siden og ble solgt igjen 1 år etter jeg solgte den. Og den ble igjen solgt nå i fjor. Siden skilt nr er lett å huske hev jeg inn ett søk på Finn etter jeg solgte den. I fjor ble også Diesel bilen til kona byttet inn i en liten elbil og. Siden jeg ikke har tatt bilder av I3’en på mange år slenger jeg med litt av god bilen som fikk seg litt stell i går. Otis, Saltkjelen, StigJ og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå