Gå til innhold

Tveit's E91 320D 2005


ErikTveit
 Share

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Eivimath skrev:

Der kom bildene ja :P Ser bra ut, men jeg skjønner hva du mener med at den henger litt langt ned :) 

Ser veldig bra ut med faceliftrompa! :D 

Må få fikset det, må vell gjør som de andre, få tak i 335 brønn.

Jo takk! :) 

8 timer siden, Anderspr0 skrev:

 

Du vet ikke hvordan det er å bytte den flexi-koblingen i framkant av eksos der?

Min har begynt å løsne i "nettet", og har en harry grum lyd nå :')

Verkstedet mente de måtte demontere partikkelfilter osv, og delen til 250kr ble kostende 4000

På M47 motoren er ikke dette noe problem. For verkstedet blir de timene som gjør det dyrt. Er litt plukk og diverse. Har du litt kunnskaper fikser du det fint selv. :) Eller du kan spare pengene å kjøpe downpipe istedenfor å heller ha grom lyd hele veien :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, ErikTveit skrev:

Må få fikset det, må vell gjør som de andre, få tak i 335 brønn.

Jo takk! :) 

På M47 motoren er ikke dette noe problem. For verkstedet blir de timene som gjør det dyrt. Er litt plukk og diverse. Har du litt kunnskaper fikser du det fint selv. :) Eller du kan spare pengene å kjøpe downpipe istedenfor å heller ha grom lyd hele veien :D 

Vurderte "Fiberfix", som vistnok skal tåle høye temperaturer og herde, noe jeg forøvrig har liggende. Er jo ikke noe problem med rust. Mulig det blir litt gjerrigknark.no men :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
On Saturday, February 04, 2017 at 15.20, ErikTveit skrev:

Skitten bil I know 😂 men har selv sveist inn to lyddempere med 3,5" stuss, hevet hele eksosen bak slik "Y-stykket" ikke synes så godt bakfra. Så føler bilen er komplett bakfra nå. :)

IMG_20170202_214110_502.jpg

Dette såg mye bedre ut! 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Liten oppdatering. Kom over ett brukt svart delskinn/alcantara interiør med sportsstoler og varme. Manuell justering og uten minne. Så da venter jeg på at bring gjør sitt og får det til meg slik jeg kan sette det i. Blir greit stor oppgradering å gå ifra std stoff seter uten varme til dette 👌👍

Slenger med to vinterstuk bilder 🤔

20170125_213520.thumb.jpg.905c6965edfefe58355a901af20c6456.jpg

20170202_200410.thumb.jpg.9540d412a0c174f09ed21cdf3c74039d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Liten oppdatering. 

Fått kjøpt hjem m-sport lci fanger som trenger lakkering. Må få gang å kjøpt lci panser og... 

Har plukket Webasto ifra E91 delebil, så den skal monteres før vinteren kommer. 

Bestilte CIC sist uke med 8,8" skjerm og combox. Må få kjøpt mobridge til denne sånn jeg får dab+. Planen er bmwapps og alt det kjekke man får med CIC med combox. Sto mellom NBT og CIC men valgte CIC pga pris og at det finnes i E9x originalt. 

Må også få kjøpt nye sommerfelger slik de jeg har nå (style m193) kan sendes innpå retting og lakkering og brukes som vinterfelger. 

😊😊

20170430_154050.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Er egentlig vannvittig dårlig på bilder under prosjektene mine. Så nå er CIC m/combox i boks! 

Style 359 replica 19" felger er bestilt. 

M-sport LCI front fanger jeg hadde kjøpt såg mye bedre ut på finn enn når jeg fikk den, så der må jeg kjøpe ny før jeg kan sende fanger, lci panser, lci speil og orignal haifinne inn til lakkering. (Ja jeg skal kappe hull i taket til original antenne) 

Snapchat-1663776778.jpg

orca-image-1502050373514.jpg_1502050374034.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...