F 11 Skrevet November 21, 2016 Share Skrevet November 21, 2016 (endret) On 9.1.2016 at 22.12, Mjukas skrev: Bestilte det originale adapteret i går, måtte bare sutre litt over prisen. Gleder meg veldig til å komme i gang! Har du fått kommet igang? Fortell..! Hilsen en som er på nippet til å kjøpe carly adapter Bmw og bruke torque-appen... (eller er det ikke stort sett mer funksjonalitet enn det som allerede kan endres via iDrive..?) Endret November 21, 2016 av F 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barracuda Skrevet Februar 11, 2017 Share Skrevet Februar 11, 2017 Hei. har byttet diesel partikel filter på x5 2008.. det er ca. 2 mnd siden. Har ikke vært noen feilmeldinger i 2 mnd. Men nå nylig har jeg fått feilmelding igjen. Hva må jeg gjere her? Han som byttet sa at han hadde resettet den. Legger med bilde av feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Februar 11, 2017 Share Skrevet Februar 11, 2017 Monterte du nytt filter? Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 11, 2017 Share Skrevet Februar 11, 2017 Kanskje du har små kjørt så mye at den ikke klarte å regenerere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet Mars 12, 2017 Share Skrevet Mars 12, 2017 Har bestilt Carly. Får man brukt den via idrive, eller må den styres via tlf? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 12, 2017 Share Skrevet Mars 12, 2017 28 minutter siden, Conquest skrev: Har bestilt Carly. Får man brukt den via idrive, eller må den styres via tlf? Takk for svar Må bruke nettbrett eller tlf ja. Conquest reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet Mars 12, 2017 Share Skrevet Mars 12, 2017 44 minutter siden, Reef89 skrev: Må bruke nettbrett eller tlf ja. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amelvaer Skrevet Mars 30, 2017 Share Skrevet Mars 30, 2017 jeg ser for meg at det er mulig å få opp motortemp i display på 118i 2008 mod, men kan ikke finne alternativet på carly-pro, er det bare å gi opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet April 27, 2017 Forfatter Share Skrevet April 27, 2017 On Thu Mar 30 2017 at 15.00, amelvaer skrev: jeg ser for meg at det er mulig å få opp motortemp i display på 118i 2008 mod, men kan ikke finne alternativet på carly-pro, er det bare å gi opp? Dette kan du få opp i display med og uten carly. Men det er ingen permanent funksjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå