gullsakar Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 (endret) Da fikk jeg endelig fatt på en 530d. Latterlig lav km på denne med kun 148k km. Kan jeg spør alle dere andre med samme motor hvilken olje dere bruker. Castrol abefaler 0w-30 titanium Endret Januar 17, 2017 av gullsakar eriksen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 (endret) Jeg kjører Mobil1 5w30 esp og har gjort det de siste 160.000km. Min er kjørt 340.000km Endret Februar 8, 2016 av Hpi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Flott tralle. Jeg er selv på let etter liknende, så lurer på hva du måtte ut med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Februar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2016 On 8.2.2016 at 21.45, Hpi skrev: Jeg kjører Mobil1 5w30 esp og har gjort det de siste 160.000km. Min er kjørt 340.000km det ble mobil1 0w-40 new life på min. Den er hvertfall LL01 som vognkortet sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Februar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2016 On 8.2.2016 at 22.02, Shattered skrev: Flott tralle. Jeg er selv på let etter liknende, så lurer på hva du måtte ut med? 115k heldigvis endel påkostet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Februar 12, 2016 Share Skrevet Februar 12, 2016 Gratulerer, ser ut som en godbit det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Februar 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2016 Nå skal det bli orden på innsuget.. flaps skal vekk og samme skal egr.. mkj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 27, 2016 Share Skrevet Februar 27, 2016 Gratulerer med godbil Fin operasjon det der! Godt å bli kvitt driten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 27, 2016 Share Skrevet Februar 27, 2016 Gratulerer med fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Februar 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2016 Takker:) bare synd rusten tar disse gobilene. så har endel flikking og flakking til våren. fikk heldigvis med fire rustfrie dører i samme farge på kjøpet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Februar 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2016 Jada så kom kona hjem fra helgetur med knust frontfanger.. Neida så.. Bare å telle til ti. TITUSEN!! Er vel det er som er bakdelen med senka bil. Hvem kan si meg hva det vil koste med ny fanger lakkert og montert? Kan sikkert montere selv også men da må jeg studere den jobben først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 On 8.2.2016 at 22.02, Shattered skrev: Flott tralle. Jeg er selv på let etter liknende, så lurer på hva du måtte ut med? Kjøpte meg faktisk 530d forrige helg. Kjørt litt over en tank, fanatstisk bil så langt! Er fasngeren original M, eller kopifanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Februar 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2016 12 minutter siden, Shattered skrev: Kjøpte meg faktisk 530d forrige helg. Kjørt litt over en tank, fanatstisk bil så langt! Er fasngeren original M, eller kopifanger? grattis med bilen..:) det er herlige biler å kjøre.. er nokså sikker på det er original men er ikke ekspert på feltet.. den stod på når jeg kjøpte bilen. vet at originale koster skjorta så blir nok ikke det hvis jeg bytter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 Tråden min: Ja, er veldig fornøyd! Henta meg et sett med Hella sine faceliftlykter i går, det hjelper på look'en vet jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 Da jeg ble påkjørt som parkert og fangeren bak ble ødelagt, fikk jeg takst på 16 000 for ny, med montering samt sjekk at det ikke var noe mer bak som hadde fått seg en smell. Hos Sulland dette da. Ny fanger+lakkering blir rundt 5000. Monteringjobben er såre enkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå