Engen93 Skrevet Februar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2016 Jeg har vel satt en prisklasse på 300ish jeg brå sjekket forsikringer i forskjell på 3/5 serien, 5 serien koster men etter å sett bildet her, av hvor god plass det egentlig er, burde man kanskje gå for de ekstra lappene å kjøre på en 5 serie. 3serier Alternativ 1 Alternativ 2 5serier Alternativ 1 Alternativ 2 hva syns dere om de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 3 serie alternativ 2. 5 serie alternativ 1. Men det er bare pga at jeg ikke noen gang ville vurdert sort bil Engen93 og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 (endret) 51 minutter siden, Engen93 skrev: Jeg har vel satt en prisklasse på 300ish jeg brå sjekket forsikringer i forskjell på 3/5 serien, 5 serien koster men etter å sett bildet her, av hvor god plass det egentlig er, burde man kanskje gå for de ekstra lappene å kjøre på en 5 serie. 3serier Alternativ 1 Alternativ 2 5serier Alternativ 1 Alternativ 2 hva syns dere om de? Hadde valgt Alternativ 2, foreløpig i hvert fall av de 3seriene du legger ut. Adaptive xenon, skinn, avtagbart hengerfeste og Comfort Access (tror han prøver å forklare det med denne setningen : dører åpner og lukkes ved berøring av håndtakene ^^) Nå vet jeg ikke om Alt 2 er en norsk bil, men burde sjekke om den har Cold Weather package, som blant annet gir større batteri, kraftigere dynamo ++. Av 5-seriene, 1: hvor er interiørbildene, er en importbil, mest sannsynlig mangler den Cold weather package. Ser pen ut da, men vanskelig å bedømme den der. 2: Ikke msport, ikke engang sportsseter (mener man bør ha komfortseter når man først skal ha 5-serie), standard ratt og minste navi. Ville ha stått mellom Alt 2 3-serie og Alt 1 5-serie for min del. EDIT 3-serie Alternativ 2 er visst importbil den også. Men god utstyrsliste! 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe 520 Foglights Nebelscheinwerfer 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 2MF M L.-a. W. Star Spoke 193 M/mix.t. M Lm Raeder Sternsp. 193 M Mischb. 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 3AA Roof Rails Black Dachreling Schwarz 3AC Trailer Tow Hitch Anhaengerkupplung 313 Exterior Mirror Package Aussenspiegelpaket 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 322 Comfort Access System Komfortzugang 358 Climate Comfort Windscreen Klimakomfort-frontscheibe 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 4B9 Int.trim Finishers Alum.high Finish Int.leiste Aluminium Feinschliff 402 Panorama Glass Roof Panorama Glasdach 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 441 Smokers Package Raucherpaket 459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory Sitzverstellung, Elektr.mit Memory 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 493 Storage Compartment Package Ablagenpaket 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent 5DC Folding Rear-seat Headrests Fondkopfstuetzen Klappbar 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor Regensensor 522 Xenon Light Xenon-licht 524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung 563 Lights Package Lichtpaket 6AA Bmw Teleservices Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices Steuerung Teleservices 6FL Usb-/audio Interface Usb-audio-schnittstelle 6NF Ext.con.of The Music Play.i.mobilph Music-schnittstelle Fuer Smartphone 6VC Control Combox Steuerung Combox 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 612 Bmw Assist Bmw Assist 614 Internet Preparation Internet Vorbereitung 615 Extended Bmw Online Information Erweiterte Bmw Online Information 616 Bmw Online Bmw Online 620 Voice Input System Spracheingabesystem 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. Handy Vorb. Business/bluetooth-sch. 676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem 698 Area-code 2 Area-code 2 7HE Connectivity Package Connectivity Paket 7MF Edition Sport Edition Sport 7RS Comfort Package Comfort Paket 7R7 Innovation Package Innovationspaket 7SP Navi Professinal W.handyprep.bluetooth Navi Professinal M.handyvorb.bluetooth 704 M Sport Suspension M Sportfahrwerk 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket 760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line 761 Individual Sun Protection Glazing Individual Sonnenschutzverglasung 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8SP Cop Control Cop Steuerung 8TL Daytime Lights Front And Rear Aktiv Tagfahrlicht Front Und Heck Aktiv 8TN Daytime Driving Lights Selectable B Tagfahrlicht Ueber Lichtmenue Einst 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur 9AA External Skin Protection Aussenhautschutz 5 serien: 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 2NP M Lt/aly W. Double Spoke 135 M W.runfla M Lm R. Doppelspeiche 135 M Notlauf 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 235 Trailer-hitch With Removable Head Anhaengerkupplung,kopf Abnehmbar 316 Automatic Tailgate Operation Automatische Heckklappenbetaetigung 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 322 Comfort Access System Komfortzugang 323 Soft Close Automatic System For Doors Soft-close-automatik Fuer Tueren 386 Roof Rail Dachreling 4MS Interior Trim Finishers Alu Pentan Interieurleisten Aluminium Pentan 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light Xenon-licht 524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf. 563 Lights Package Lichtpaket 6AA Bmw Teleservices Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices Steuerung Teleservices 6FL Usb-/audio Interface Usb-audio-schnittstelle 606 Navigation System Business Navigationssystem Business 610 Head Up Display Head-up Display 612 Bmw Assist Bmw Assist 616 Bmw Online Bmw Online 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. Handy Vorb. Business/bluetooth-sch. 698 Area-code 2 Area-code 2 7A7 Innovation P.+comfortp.i.c.w.editio Innovationsp.+comfortp.i.v.m.editio 7MF Edition Sport Edition Sport 7SN Navi Business W.handyprep.bluetooth Navi Business M.handyvorb.bluetooth 704 M Sport Suspension M Sportfahrwerk 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket 760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line 761 Individual Sun Protection Glazing Individual Sonnenschutzverglasung 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 8SA Country Spec. Release Of Navigation Laenderspez. Navi.-freischaltung 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8SP Cop Control Cop Steuerung 8S8 Country Spec.navi Control (acc) Laenderspez. Navi Zust. (fuer Acc) 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur Endret Februar 9, 2016 av Gorg Engen93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Ble mye tekst i posten over.. Fant bilder av hvordan 5-serien så ut ved levering. Eneste negative er at den ble produsert før høsten 2008, dermed hadde den ikke nye iDrive, og har den lille navien. De er nok gode biler begge to, har du mulighet å få prøvekjørt noen av de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Engen93 Skrevet Februar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2016 Ja jeg så det var import.. Mene leste utstyrslista og så pris forskjellen (3seriene) så alternativ 2 så ikke så ille ut! Men for all del om du kommer over noen fine på finn, så ikke vær redd med å poste er ikke så godkjent med BMW, hatt mye Audi siste årene.. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Ville ha kanskje vurdert denne, er skade på en felg eller flere. Bra pris og godt utstyrt bil. Komfortseter og til og med head up display! http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=68600489 Av 3-serier ser jeg ikke noen som er bedre utstyrt enn den du linket til. Skal følge med, er sikkert mange gode biler men ikke så flinke bilselgere der ute Bilen jeg kjøpte skulle man tro at annonsen var lagd akkurat til meg. Blir litt usikker når noen skriver ei setning om bilen.. Engen93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Engen93 Skrevet Februar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2016 11 minutter siden, Gorg skrev: Ble mye tekst i posten over.. Fant bilder av hvordan 5-serien så ut ved levering. Eneste negative er at den ble produsert før høsten 2008, dermed hadde den ikke nye iDrive, og har den lille navien. De er nok gode biler begge to, har du mulighet å få prøvekjørt noen av de? Kunne vel værtfall fått til i Oslo, litt langt å ta fly for å prøvekjøre i Stavanger om man ikke er helt sikker på kjøp men selvfølgelig må man så man. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Hvor holder du til? En fordel å få prøvekjørt eller fått noen kjenninger til å sett på en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Av 3-seriene så alternativ 2, kun grunnet hengerfeste. I motsetning til StigJ liker jeg godt sorte biler(selv om favorittene er rød og blå), men den sorte hadde ikke hengerfeste noe jeg selv har hatt svært mye bruk for! Lykke til med bilvalget! Engen93 og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Engen93 Skrevet Februar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2016 (endret) 8 minutter siden, Gorg skrev: Ville ha kanskje vurdert denne, er skade på en felg eller flere. Bra pris og godt utstyrt bil. Komfortseter og til og med head up display! http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=68600489 Av 3-serier ser jeg ikke noen som er bedre utstyrt enn den du linket til. Skal følge med, er sikkert mange gode biler men ikke så flinke bilselgere der ute Bilen jeg kjøpte skulle man tro at annonsen var lagd akkurat til meg. Blir litt usikker når noen skriver ei setning om bilen.. Den var ikke værst, spørsmålet er hvordan man skal tolke forrige eiers bruk da den består av fortauskantmerker sender han en melding fra Stavanger å hører ang den nordiske vinterpakken jeg edit: nå gikk det mye surr, trudde Stavanger bilen var alternativ 2 men om du ser prisforskjell på 3 seriene, er det verdt 50k ekstra for den i Oslo ? Endret Februar 9, 2016 av Engen93 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Engen93 Skrevet Februar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2016 13 minutter siden, Gorg skrev: Hvor holder du til? En fordel å få prøvekjørt eller fått noen kjenninger til å sett på en bil. Hedmarken - Kongsvinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 (endret) Mener prisforskjellen er verdt det, men du må vurdere hva du vil ha mest. Den har kjørt noe lengre.. Hvis du tar deg en tur til Oslo for å teste den, dra også innom Konghelle Bil, de har en pen 5serie der. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=70407600 Tror du må teste begge modellene. Altså e91 og e61. Hadde kjørt flere e60 og e61 når jeg handlet, men fant ikke noen som passet meg akkurat da. Angrer ikke på valget av bil nå Endret Februar 9, 2016 av Gorg Engen93 og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Engen93 Skrevet Februar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2016 43 minutter siden, Gorg skrev: Hvor holder du til? En fordel å få prøvekjørt eller fått noen kjenninger til å sett på en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Er det EGR eller AGM han mener? AGM batteri har de, men det er nok kjekt å ha større batteri og dynamo pluss de andre tingene jeg ikke husker. Tror det er noe med oppvarming i speil også.. Engen93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Det er ikke noe cold weather package på disse bilene. Alt er likt uansett. Det er feks standard med setevarme, speilvarme, spyldeyse varme, 170A dynamo. Alle biler har AGR/EGR uansett, AGM batteri blir noe annet og bør ikke velte ett bilkjøp. Ellers lurer jeg på hva TS evt måtte betale i forsikring for en 5-serie, siden TS sier at "det koster" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå