Gorg Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Har ikke det jeg heller på min, men skal ha oppgradert dynamo og batteri allikevel grunnet enten panoramatak eller noe lignende. Husker ikke helt hva som utløste det. Tror selger ikke vet hva han skriver her. Frende forsikring er vel kjent for å ha rimelig bmw forsikring, kan være en ide å sjekke de ut, eller søke på finansportalen etter bilforsikring på de forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 12, 2016 Share Skrevet Februar 12, 2016 Synes 3-serie alternativ 2 såg absolutt best ut mtp. utstyr og farge. Om utstyr eller pris er viktigst for deg er det kun du som kan avgjøre. Ellers er de 5-seriene linket til her også meget fine, ser ut som du får like mye bil men mer plass for pengene der Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 (endret) Det er forskjell på innsuget. En kald klimaversjon har en slags heater på slangen til luftfilteret. Delenummer 13 71 7 787 941 Endret Februar 15, 2016 av andreaskarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Kan ikke finne noen informasjon om at denne delen brukes kun på versjoner med cold climate, da BMW sluttet med denne utstyrskoden for 10-13 år siden såvidt jeg. Det virker mer som den delen brukes på alle biler som ikke har hot climate version, ergo alle som ikke skal til afrika, midt asia og nevada ørkenen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå