Gå til innhold

Gabz' #449 E39 - Video (s.80)


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, DanielStance skrev:

 

Takk! Ja, var greit å slippe det hvertfall :lol: Blir nye etterhvert..

14 minutter siden, kvestermo skrev:

 

Ser den! Send PM med pris så kan jeg tenke på det ;) Og D58 er litt oppbrukt ja, men utrolig fine for det, så bryr meg ikke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Freakshow skrev:

 

Ikke helt sikker egentlig, kjøpte dem privat :P Men vet at de ble anbefalt i LED-tråden. Får se hvordan de er etter litt bruk.

 

13 minutter siden, kvestermo skrev:

 

Mye bedre hvertfall! Og ja, gjør mye det :) Takk!

5 minutter siden, magnus-e-30 skrev:

 

Absolutt! :) Nei, har ikke prøvd det, men har allerde kjøpt ny (brukt) del så kan like gjerne bytte. Den funket fint når han demonterte den så burde nok gå bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Julianv skrev:

 

Åja, da vet jeg ikke. Får vel bare bytte å se. Vi leste med BMW Scanner 1.4, vet ikke om den får gjort det?

Takk! Veldig kjekt ja :)

3 minutter siden, ErRihm skrev:

 

Aner ikke, er ikke jeg som har diagnoseutstyr :) Men flikrer litt så må sikkert kode bort pæresjekk eller noe. Ingen varsellamper eller noe heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært og hentet meg noen "midlertidige" sommerhjul nå. Skal jo ha kantfelger etterhvert (Rondell D58) men gidder ikke kjøre rundt på originale 15" hjul fram til da, så fant disse til salgs ganske billig, så da heiv jeg meg i bilen. Da har jeg hvertfall noe penere midlertidig. 

DSC_1379.thumb.JPG.9428752028224b65cbcee

 

Er da 19x8 på alle fire, 225/30 dekk foran og 255/30 dekk bak (litt for bredt men). Men bakdekkene er lagt på både feil vei, og feil generelt, så det må ordnes, samt at alle må balanseres. Men det skal jeg nok få ordnet snart. Fikk dem veldig billig så var ikke noe å stusse på.. Massevis av mønster også. 

DSC_1380.thumb.JPG.aa7dc82ba08a162b5d118

 

DSC_1383.thumb.JPG.f7cd0147fcb1dca02a7ef

DSC_1385.thumb.JPG.a48b20525997659869578

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...