RemyNG Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 ikke nærheten av innkjørt langt ifra . Min har runda 280k og er enda ikke innkjørt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 Nå, RemyNG skrev: ikke nærheten av innkjørt langt ifra . Min har runda 280k og er enda ikke innkjørt hehe din nærmer seg jo innkjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 Hehe bare litt igjen så er den der Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 Min var gått 289kkm når jeg solgte den. Da var eneste del utenom det vanlige skiftet, var dieselpumpen. Selv om den kanskje er mer normal.... Tilogmed original turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2016 (endret) Hehe, er nok maaange mil igjen på denne ja Går pent, bruker ikke en dråpe olje eller noe, tørt og fint rundt om.. Eneste er dette lille hoste-problemet som oppstår av og til. Hjalp ikke med bytte av LMM, men heller ingen feilkoder på dieselsystemet i bilen eller lignende. Nesten så jeg må vente og se hva som går galt før jeg finner ut av hva det er. Anyways, nå er anlegget på plass, så får komme med en liten oppdatering. Sa til Michael at jeg bare ville ha en enkel og grei kasse som spilte bra. Trengte ikke noe plexi, lys, gravering eller lignende. Så da ble det en vanlig lukket kasse med skråvegg mot seteryggen. Planen var å skjule monoblokken under ved reservehjulet, men det gikk ikke helt etter planen. Er da Ground Zero HW38X 15" subwoofer og Ground Zero TA1.1200DX-B monoblokk. Kassebygget: Ankommet: Stæsj står klart: Jeg la først litt lyddemping mot seteryggen: Kom også på at jeg måtte ha adapter til MF-ratt, så kjøpte det på stedet og monterte: Begynt kabling: Planen var som sagt å legge monoblokken skjult under bagasjeromsgulvet. Så en plate ble målt, kuttet og trukket i filt da alt så greit ut: Men! Forsterkeren lå selvfølgelig littegranne for høyt, så bagasjeromsgulvet lå ikke helt nedpå. Dermed skrinla vi den idéen og valgte å gjøre det helt simpelt og bare montere blokka på baksiden av kassa. Så da ble det trukket kabler hit i stedet: Og forsterker skrudd på: Begynt å koble alt på plass: Prøvespilling og finjustering av lyd: Ferdig: Element mot tidligere skiposehull (skal ordne dette litt penere senere): Masse plass igjen! Det som gjenstår nå er da å tette på sidene av kassen baki, slik at jeg får mest mulig ut av den. Bare stappe inn noe stoff der også legge filt over det igjen. Eventuelt bygge et deksel. Også skal jeg få gjort hullet bak armlenet litt penere. Tenkte å trekke filt rundt kanten begge veier og kanskje legge opp litt LED-lys. Utover det så spiller det veldig bra! Blir enda bedre med litt mer tetning baki og etter at elementet får spilt seg inn litt mer. Men jeg er veldig fornøyd! Tusen takk til Nautliuz Creation/Michael for flott utført arbeid! Alt ble gjort skikkelig, fra kasse til kabelsko. Og som alltid veldig god service fra en veldig hyggelig kar Endret Mars 8, 2016 av Gabz Thundercoil og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 såg veldig bra ut dette! coilovers, felger (18) og shadowline så blir ditta solid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2016 Takk for det! Senk, felger, shadowline og skinninteriør er neste på prioriteringslisten MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 Der var den endelig på plass Gratulerer! Lo litt av forsterkeren. Var akkurat det samme jeg gikk igjennom. Fikk noen lure ideer, men det gikk akkurat ikke. Så har jo jeg glass der du hengte din, og det er ikke plass på siden med elementet, eller oppå Må rett og slett bygge om gulvet for at det skal bli helt stilrent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2016 Takktakk Digg å endelig ha litt skikkelig lyd! Ja, blir nok å bygge om litt baki der etterhvert, både for tetting og for utseende. Tenker å bare stappe inn noe sengetøy eller noe midlertidig så det hjelper litt. Var kanskje litt verre på din, ja, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2016 Fått gjort et par småting i dag òg. Hadde sånne speedo-ringer liggende så tenkte å montere dem. Utgangspunkt: På vei ut: Ute: På kjøkkenbordet: Splittet, etter mye banning: 50/50 med ringene: Ferdig: Så fikk jeg en idé om røde visere, så løp bort på butikken og kjøpte en rød tusj (hadde bare i gigastørrelse): 50/50: Alt ferdig: Montert i bilen: Synes det ble ganske stilig! Hvertfall litt mindre kjedelig Er noen bittesmå ting å pirke på, men de synes bare med belysningen på og hvis man ser nøye. Så det får jeg bare rette opp i hvis jeg blir gal av å se på det senere. Men i forhold til å ha kostet meg så mye som 25,- i en tusj så skal jeg ikke klage! Fikk også lakkert bombrikken svart og montert den. Hadde ikke svart dobbeltsidig teip, så må bytte den etterhvert også. Fahad, MarcusSteffensen og HenrikSolberg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 Ble bra det der :). Jeg har autopass brikke mi hanskerommet 😂😂😂 skiltnr blir jo registrert på autopass avtalen allikevel 😅😅😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2016 Takktakk! Haha, blir sikkert å skjule den etterhvert, men gadd ikke det med det første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 Min ligger hjemme på rommet mitt Ble pent med ringer på instrument panelet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2016 Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 Lest gjennom tråden her nå, flott e39 du har Gabz! Vannvittig flink til å ta bilder og er du! Ikke alltid like lett å komme på å ta bilder når man har et prosjekt på gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå