Gabz Skrevet Mai 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2016 Alt for brei foran, haha! 235/40 foran og 255/35 bak. Må få gått ned til 215 foran før jeg senker bilen. Men bak ser det ganske greit ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 12, 2016 Share Skrevet Mai 12, 2016 Tror mine er 235 foran og 265 bak, men mine er jo pannekaker merker absolutt alle ujevnheter i veien haha. Du kan få de billig Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2016 Skal jo ikke ha breiere da, din fjott Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2016 Fikk den nye lykta fra Koed i dag, så monterte med en gang. Synes det ble ganske fresht og pent! Fikk også sleperingen fra D.Toft i dag, så må få byttet den snart. Utrolig irriterende å ikke få brukt cruisekontroll og volumjustering på rattet.. Utover det så blir bilen bare brukt og vasket Mangler bare litt cash nå før jeg skal ordne rusten, også prioriteres senk etter det. Og siden jeg ikke gidder å bruke så mye penger på originale shadowlinelister før jeg har ordnet det andre, så tror jeg at jeg skal kjøre over med plastidip snart så det blir pent midlertidig. Hostine, bimmerole94, Daniel. og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 13, 2016 Share Skrevet Mai 13, 2016 Ble bra nå! Så litt nyere ut. Du har ikke vurdert shadowline-teip fra ebay? Ville heller tatt det enn plastidip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2016 Takk! Njah, vet ikke hvor fint resultat det hadde blitt. Blir jo uansett bare midlertidig til jeg får kjøpt lister. Vi får se Kan hende jeg ikke gidder å gjøre noe med dem før jeg kjøper lister i det hele tatt. Må forresten også bytte sideblinkerne fra sotet til hvite nå som jeg har det bak også. Blir litt rart å ha tre forskjellige blinklys, haha. Men foran forblir det oransje enn så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 13, 2016 Share Skrevet Mai 13, 2016 14 minutter siden, Gabz skrev: Blir litt rart å ha tre forskjellige blinklys, haha. Helgardering heter det Haha. Ble pent med hvite blink, selv om oransje er fint også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2016 Ja, denne kledde faktisk begge deler! Hodet mitt var VELDIG fram og tilbake på hva jeg syntes var penest både før og under bytte og montering. Men synes det ble pent med hvite bak hvertfall. Foran har jeg enda ikke bestemt meg Men med hvite sideblink så blir det jo helhetlig greit med å ha oransje foran, så. Skiller seg litt ut også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2016 Da var slepering og ratt byttet. Til dere som ikke har fått med dere det, så røk den forrige sleperingen så bestilte en brukt av D.Toft her på forumet og fikk byttet nå. Slengte i samme slengen på M5-ratt da det med dobbelteike nederst ikke er så pent i forhold. Spesielt ikke med treverk. Av med ratt og deksler over og under: Bytte sleperingen: "Ny" montert, deksler på plass: Nye rattet på og alt ferdig: Teste at alt funker, noe det gjorde: Da har jeg mye penere ratt, som også er mye tjukkere å holde i og med tommelhvilere, samtidig som alle knappene endelig funker igjen! Godt å ha tilbake CC og spillerkontrollen. Fornøyd Ivrig86 og D.Toft reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 14, 2016 Share Skrevet Mai 14, 2016 Digg, kler hvite bedre! Told you so! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 15, 2016 Share Skrevet Mai 15, 2016 få på oransje igjen BjornarHS, Thundercoil, Daniel. og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2016 Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mai 15, 2016 Share Skrevet Mai 15, 2016 Du kan da også sote blinkpartiet på baklyktene(?) så slipper du å bytte de sota sideblinkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2016 Nei, synes ikke det er så fint med sota blinklys bak på E39, så de forblir hvite Synes hvitt ga et fresht preg på rumpa, så får heller gjøre det samme med sideblinklys. Shattered og HenrikSolberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 17, 2016 Share Skrevet Mai 17, 2016 Da gjenstår bare å lakke framlyktene hvite med spray fra Biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå