Gå til innhold

Gabz' #449 E39 - Video (s.80)

Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk den nye lykta fra Koed i dag, så monterte med en gang. Synes det ble ganske fresht og pent!

DSC_2002.JPG

DSC_2006.JPG

DSC_2009.JPG

DSC_2019.JPG

DSC_2014.JPG

DSC_2015.JPG

DSC_2017.JPG

Fikk også sleperingen fra D.Toft i dag, så må få byttet den snart. Utrolig irriterende å ikke få brukt cruisekontroll og volumjustering på rattet..

Utover det så blir bilen bare brukt og vasket :) Mangler bare litt cash nå før jeg skal ordne rusten, også prioriteres senk etter det. Og siden jeg ikke gidder å bruke så mye penger på originale shadowlinelister før jeg har ordnet det andre, så tror jeg at jeg skal kjøre over med plastidip snart så det blir pent midlertidig. 

Snapchat-2537175045165528486.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Njah, vet ikke hvor fint resultat det hadde blitt. Blir jo uansett bare midlertidig til jeg får kjøpt lister. Vi får se :) Kan hende jeg ikke gidder å gjøre noe med dem før jeg kjøper lister i det hele tatt. Må forresten også bytte sideblinkerne fra sotet til hvite nå som jeg har det bak også. Blir litt rart å ha tre forskjellige blinklys, haha. Men foran forblir det oransje enn så lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne kledde faktisk begge deler! Hodet mitt var VELDIG fram og tilbake på hva jeg syntes var penest både før og under bytte og montering. Men synes det ble pent med hvite bak hvertfall. Foran har jeg enda ikke bestemt meg :lol: Men med hvite sideblink så blir det jo helhetlig greit med å ha oransje foran, så. Skiller seg litt ut også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var slepering og ratt byttet. Til dere som ikke har fått med dere det, så røk den forrige sleperingen så bestilte en brukt av D.Toft her på forumet og fikk byttet nå. Slengte i samme slengen på M5-ratt da det med dobbelteike nederst ikke er så pent i forhold. Spesielt ikke med treverk.

Av med ratt og deksler over og under:

DSC_2028.JPG

Bytte sleperingen:

DSC_2031.JPG

"Ny" montert, deksler på plass:

DSC_2035.JPG

Nye rattet på og alt ferdig:

DSC_2040.JPG

Teste at alt funker, noe det gjorde:

DSC_2049.JPG

Da har jeg mye penere ratt, som også er mye tjukkere å holde i og med tommelhvilere, samtidig som alle knappene endelig funker igjen! Godt å ha tilbake CC og spillerkontrollen. Fornøyd :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...