E39Martin Skrevet Mai 21, 2016 Share Skrevet Mai 21, 2016 1 time siden, Gabz skrev: Se der, ja Blir smalere dekk etterhvert, skal bare godkjenne de i første omgang. Har jo 255 bak nå, så da blir nok 225 noenlunde likt. Alt er bedre enn de ballongene som sitter på nå uansett. Er jo et par-tre cm for høye også. Og blir Black Evo snart på meg og! Skiver hvor? Øverst? Skiver under topplager å demper, får ikke stramme skruven på demperen nok til at de ikke skal riste uten skive. Du skjønner det når du skal gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2016 Haha, okei, takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Mai 21, 2016 Share Skrevet Mai 21, 2016 Kjempe fin bil du har fått der her gabz, og den blir jo bare finere og finere En ting jeg angrer på at jeg ikke gjorde med min forrige E39 var å bytte til oransje lys rundt hele, da jeg synes det gir mer farge til bilen. Så forstår ikke helt hvorfor du fjernet det, men smaken er som baken og det var vel litt ¨forandring fryder¨ Jeg har selv, kjøpt inn 2 stk org hella lykter med oransje blink og xenon, uten å ha bil. Så nå må jeg vel kjøpe E39 tror jeg Uansett gratulerer, her skal det følges med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2016 Tusen takk for det, Carlsius! Er vel mye smak og behag akkurat det. Var veldig usikker selv, men nå som jeg ser rumpa på bilen i parkeringshuset hver dag, så er jeg veldig fornøyd med hvite blink. Og litt forandring fryder, ja Du må få deg E39 igjen, er fantastiske biler! Hyggelig at du følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 22, 2016 Share Skrevet Mai 22, 2016 On 21. mai 2016 at 17.06, E39Martin skrev: Min med 215/40 fram og 245/35 bak, tror jeg villa ha gått ned til 205/40 fram for å få lik strekk. Også senket 3-4cm med supersport black evolution, vil anbefale å sette på en ekstra skive når du bytter til coilovers, til meg så satt de løst og ristet uten😬 Kan fjærne bilder viss du vil, bak første bilde Skive hvor? Skal straks montere supersport på min egen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Martin Skrevet Mai 23, 2016 Share Skrevet Mai 23, 2016 Jeg monterte ei ekstra skive mellom den delen som sitter øverst med de tre skruvene og det som holder fjæra på plass😇 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Mai 23, 2016 Share Skrevet Mai 23, 2016 Når jeg monterte Black evolution på min E60 var det en skive som var kona på toppen av fjæra, som lå mellom tårnlageret og den sorte disken som holdt fjæra nede. Monterte den feil vei først, og det ga noen forferdelige lyder. Så bare husk at den kona delen skal oppover mot tårnlageret (hvis det er likt mellom E39 og E60) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2016 Fikk lagt på de andre framdekkene idag! Var faktisk litt mindre mønster i disse enn de forrige, men jeg har irritert meg lenge over at det var ballongdekk foran i forhold til bak, så da måtte det til. Fikk dekkene billig også. Meen oppdaget i dag at bakdekkene er veldig slitt så de må visst byttes veldig snart de og, så får bli enda en tur og enda mer penger. Vurderer kanskje å kjøpe nye billigdekk så de faktisk varer litt lengre denne gangen, men igjen så får man kvalitetsdekk brukt til en mye finere penge om man leter litt. Får se. Gikk fra dette: Til dette: Noe som ser mye penere ut, og matcher strekket bak bedre: Nå er det da 255/35 bak og 225/40 foran. Synes det er helt passelig egentlig. Litt mindre ballong hvertfall, og det er innenfor TUV-reglene for godkjenning av felgene som jeg også skal gjøre. Dekkene er til salgs HER hvis noen trenger. Utover det så fikk jeg også spoileren idag, som skal lakkes med resten av sakene: Ringte de jeg kjøpte fangere av og han påsto at det skulle sendes i dag eller i morgen, slik at jeg forhååååpentligvis har de på fredag. Er det eneste som mangler før jeg får sendt bilen til oppretting og lakk. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 Fikk du fiksa fuskinga noen gang? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2016 Den forsvant etter litt og har ikke merket noe til den siden. Tror kanskje LMM faktisk var dårlig og at når jeg byttet så klarte den å resette seg selv. Skal i mange tilfeller holde å bare "kjøre den inn" litt. Uansett hva det var så er det borte nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Venter du kun på leveranse av senkesettet nå Gabz? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2016 Nye skiltlys! I og med at statusen på skiltlysene mine nå var 1 stk flomlys og 1 stk ødelagt-etter-en-uke, så var det på tide med nye. Denne gangen skulle jeg ikke ha mer billig ebay-dritt som røyk etter noen dager, så fant jeg disse her:https://www.9rds.no/collections/skiltlys/products/led-skiltlys-med-cree-for-bmw-t6-e39-e60-61-e88-e9x-og-mange-andre?variant=21662399687 Så ut som de var av kvalitet, og atpåtil var det garanti på dem slik at jeg får nye om de skulle ryke. Det var jo en av kravene mine, at det var en butikk i Norge med garanti, slik at det er enkelt å ordne opp om noe skulle skje. Så da ble det å bestille et sett med dem. Tok faktisk ikke mer enn 1 dag før de var i postkassen, så ble montering med en gang jeg fikk dem idag Gammel vs ny. Mye mer kvalitetspreg i den nye, ser fancy ut også: Utgangspunkt: Gammel til venstre, ny til høyre: Må nevne at det var veldig vanskelig å få med forskjellen på bildene. Men de nye hadde mye mindre "flomlys"-preg, og lyste mye renere og penere, og så mer OEM ut. Ble perfekt styrke i mine øyne! Begge montert: Og ferdig! Veldig fornøyd! Igjen veldig vanskelig å få med forskjellen på bildene, men er mye penere og mindre overdrevent lys nå, samt mye mer kvalitet. Godt å ha garantien òg! Blir å ta litt bedre bilder med speilrefleks senere. Utover det så er fangerne på vei i posten. Om jeg er heldig kommer de i morgen, ellers blir det mandag/tirsdag. Når de er i posten så leveres bilen til lakk den følgende dagen Gleder meg veldig nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2016 2 timer siden, Solberg93 skrev: Ikke helt enda, dessverre.. Ble prioritering av rustfjerning og lakk (og tydeligvis M-sport) først, men med en gang lønning er på konto (ca 7. juni) så blir det fort en bestilling Klør fælt i fingrene (og øynene) etter å få på senk nå! HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Kan ikke si jeg er helt enig ang. utseende på de, men ser ut som at de lyste bedre/penere. De andre var litt overkill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 ble bedre med de nye lysa, men syns fortsatt det er overkill xD oh! tenkte jeg skulle begynne å være like teit som erik! uff hvite lykter! få på oransj igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå