Gabz Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2016 (endret) @DanielStance Jepp! Best inntrykk får man selvsagt i virkeligheten, da. Men mye bedre ja, og ikke minst så røk den ene gamle etter en uke Greit med forbruksvarer, men herregud.. Greit å ha litt kvalitet nå da. Samme jeg tenkte med Mtec-pærene foran; bedre å kjøpe litt dyrere i utgangspunktet enn å måtte bytte mellom mange sett billigpærer i mellomtiden. Og med tanke på at de billige kostet typ 150 kroner fra ebay, og de nye koster cirka det dobbelte bare, så er det vel verdt det. Spesielt i Norge og med garanti. Endret Mai 26, 2016 av Gabz Freakshow og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2016 Nå, Freakshow skrev: Synes det er perfekt sånn som de er nå, jeg. Liker at det er litt kraft i dem Og hvite bak forblir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Nå, Gabz skrev: Synes det er perfekt sånn som de er nå, jeg. Liker at det er litt kraft i dem Og hvite bak forblir. lever jeg opp til erik´s standar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Nå, Gabz skrev: @DanielStance Jepp! Best inntrykk får man selvsagt i virkeligheten, da. Men mye bedre ja, og ikke minst så røk den ene gamle etter en uke Greit med forbruksvarer, men herregud.. Greit å ha litt kvalitet nå da. Samme jeg tenkte med Mtec-pærene foran; bedre å kjøpe litt dyrere i utgangspunktet enn å måtte bytte mellom mange sett billigpærer i mellomtiden. Og med tanke på at de billige kostet typ 150 kroner fra ebay, og de nye koster cirka det dobbelte bare, så er det vel verdt det. Spesielt i Norge og med garanti. Mhm, men de skiltlysene kunne da i det minste vært svarte da Krom ser litt teit ut hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Mange bra oppdateringer her Gabz. Motorommet ble veldig fint nå.:). Men ett spørsmål,hvordan går denne kontra en 520i som du hadde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2016 (endret) 49 minutter siden, Freakshow skrev: Hahaha, jadda 48 minutter siden, DanielStance skrev: Mhm, men de skiltlysene kunne da i det minste vært svarte da Krom ser litt teit ut hehe. Joda, kunne vel det. Men er ikke akkurat så synlig på bilen så bryr meg fint lite Haha. 26 minutter siden, sveigis skrev: Mange bra oppdateringer her Gabz. Motorommet ble veldig fint nå.:). Men ett spørsmål,hvordan går denne kontra en 520i som du hadde? Takk for det! Ja, nå slipper jeg å skamme meg hver gang panseret skal opp. Denne føles mye sprekere! Mange mener at det er "juks" med diesel siden de har så mye mer dreiemoment og drag i bunnen av registeret, men er jo nettopp bare det jeg bruker til daglig for å ta luker i trafikken, komme opp i fart når jeg kjører inn på en hoved vei, forbikjøringer, også videre. Så jeg er veldig fornøyd med ytelsen med tanke på helheten. 520'ene hadde jo 150hk og 190nm, mens denne har 136hk og 290nm. Denne trekker godt på lavt turtall, og funker helt greit oppover i registeret også, egentlig. Hvertfall de delene du trenger til normal kjøring. Og med tanke på at den bruker 0,6 på blandet kjøring så er den veldig sprek i forhold til hva man kan forvente av en så økonomisk bil. Får jo denne ned i 0,4 på langkjøring også. Og igjen, med tanke på at dette er en stor bil på halvannet tonn med så mye plass og komfort, og sånn forbruk, så er det absolutt ikke ille. Kommer nok til å tune den, og da får jeg den opp rundt 35 hester og 80nm, så blir jo vesentlig mye sprekere da og. Sikkert enda lavere forbruk også. Mange mener at man absolutt må ha sekser i E39, men jeg er ikke enig i det. Ja, du får mye finere lyd og bedre ytelser, men denne fungerer helt utmerket til daglig bruk. Lyden skal jeg gjøre noe med ved å få bygd noe morro med eksosen, og når den blir chippet kommer den til å gå veldig bra òg. Uten tvil den beste BMW'en jeg har hatt, og den beste daily driveren jeg har hatt Endret Mai 26, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Fangere fra Parts24 kommer aaaaaaldri glem det, de har du tidligst til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 1 time siden, Freakshow skrev: ble bedre med de nye lysa, men syns fortsatt det er overkill xD oh! tenkte jeg skulle begynne å være like teit som erik! uff hvite lykter! få på oransj igjen! Idiot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 De ble faktisk sendt nå nylig. Har til og med fått skjermdump av sporingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2016 Jepp. Ga de en sjanse til siden jeg har hørt de har byttet eiere ellerno, og siden de fortsatt har den greieste prisen. Så nå er de faktisk på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Kan tenkes at ting skjer da, ja mye har vel skjedd på to år, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2016 Da var fangerne endelig i hus! Tror jeg undervurderte størrelsen litt, da jeg så ut som en skikkelig dust når jeg kjørte hjem Livet med sedan.. Heldigvis bare 150 meter bort til posten da. Blir stasjonsvogn på vei ned til lakkverkstedet, ja! Så da blir den levert til lakk på søndag eller mandag Fikk også hvite sideblinkers som ble montert med en gang: Før: Etter: Mye penere helhetlig, nå som jeg har hvite bak og. HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 Kommer seg bratt her du! kun senk, shadowline og sorte nyrer nå så er du i mål jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2016 Senk og shadowline er neste prioritet Svarte nyrer har jeg ikke tenkt noe på, liker godt de jeg har nå. HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 23 timer siden, Shattered skrev: Idiot ehehehe Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå