Gabz Skrevet Juni 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2016 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juni 13, 2016 Share Skrevet Juni 13, 2016 Jeg synes nå egentlig høyden var helt innafor. Jeg liker best når hjulene følger hjulbuen å ikke ligger langt opp i skjermene. Bilen din har blitt nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2016 Tusen takk! Er veldig pent som det er også, ja! Får se hvordan jeg gjør det med høyden, må virkelig space først og se, for innpresset nå ødelegger mye for helheten. Subber eller skaper ikke borti noe som helst nå heller, det er jo også veldig digg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet Juni 13, 2016 Share Skrevet Juni 13, 2016 Neida, er bare å klinke helt i bunn. Selv da er den egentlig ikke lav nok, men fungerer helt kurant som daily.. Valse litt blir jo fort en greie tho sandersander reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2016 Ser hvertfall bak at det fort må skrus i bunn, ja. Synes det er småhøyt der, og er bare halvannen cm med gjenger igjen hvis jeg husker riktig. Er en del å gå på foran, da. Men må nok valse for å få det pent, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 13, 2016 Share Skrevet Juni 13, 2016 ble kjempe bra gabz! virkelig flott! angående dekk dim hva tenker du? angående spacere så ville jeg gått for 20/25 foran og 5mm bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2016 Tusen takk, du! Usikker på dekkdim enda. Hvis bakdekkene er for slitt til å brukes på godkjenning må jeg gå for samme dim som nå. Men hvis ikke så blir det nok litt smalere. 215 og 245 kanskje? Blir å space minst 20 foran ja, har 20 for hånden, men må måle litt og se! Bak burde nok 10 holde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 13, 2016 Share Skrevet Juni 13, 2016 du kan jo forhøre deg litt med rochan mtp på dekkdimmer? han kjører jo ganske greit oppsett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2016 Han kjører 215/35 med 20mm foran og 235/35 med 10mm bak. Kunne gått det! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2016 Noen flere bilder. Forferdelig lys ute til bilder da jeg tok et par av dem, men.. Thundercoil, Amarios, papertiger og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 Helt konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 Helt nydelig gabz Alt fra farge til felger gjør denne til en lekker sedan Men jeg ville kanskje investert i m5 innerskjermer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Krokdal Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 Dette kommer seg, Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2016 4 timer siden, magneten skrev: Helt konge! Tusen takk, sjef! 3 timer siden, [P-Man] skrev: Helt nydelig gabz Alt fra farge til felger gjør denne til en lekker sedan Men jeg ville kanskje investert i m5 innerskjermer Tusen takk, mister! Gadd ikke i første omgang, men de kommer 1 time siden, Marius Krokdal skrev: Dette kommer seg, Gabz Ja, vil nå si det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 m5 innerskjermer? bilen ser smashing ut! må få kjøpt no magneter/dobbelsidig teip/borrelås så du får satt skiltet på plass ^^ bra du har det i ruta og ikke i grillen! det må være det styggeste som finnes! BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå