Gå til innhold

Gabz' #449 E39 - Video (s.80)

Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Da var en flott helg på E30Meet unnagjort og bilder publisert på Gabz Media :) Kommer en video etterhvert og, av driftingen. Klikk dere gjerne inn og ta en titt!

Nyvasket og klar!
_dsc7438.jpg

På plass! Ikke veldig presentabel uten eksos, med slitne felger og upolert, men morro for det :)

_dsc7449.jpg

_dsc7643.jpg

_dsc7648.jpg

_dsc7756.jpg

_dsc7819.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Freakshow skrev:

m5 interiør hadde kke gjort no? men de andre ting er fy fy xD

Neinei, men gidder ikke punge ut 8-12k for et interiør nå :P

1 time siden, DanielStance skrev:

M520D!

Sklir rett inn i svinesund-miljøet da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shhhh :ph34r: Hahaha, er typisk meg det der, må slutte å love sånne ting. Men er i en situasjon (igjen) hvor jeg har blitt veldig gira på salg. Har fått et par interesserte over Facebook som har kommet med usette bud som gir meg et nytt verdiperspektiv på bilen, samtidig som jeg sikler fælt på flere andre biler.. Markedet for 520D er jo relativt sterkt nå, hvertfall når det gjelder min. Derfor jeg er litt i vurderingsfasen. La meg forklare.. :lol:

Ligger jo biler på finn som har gått dobbelt så mye som min og som er i mye verre stand til 50-60 lapper. Og gikk jo et par-tre av denne helt original, med ca samme kilometerstand og utstyrt til rundt 90k. Og min som nå da er rustfri, har M-fangere, er ganske godt utstyrt, har så lav kilometerstand og er såpass veldholdt burde nok gå relativt dyrt. Hvis jeg i tillegg monterer el.justerbart skinninteriør, elektrisk rattstamme, glassluke osv. så blir oddsene bare bedre. 

Så jeg tenker egentlig at hvis jeg plukker ut anlegget og legger ut bilen på Finn etterhvert, og en entusiast som kan verdsette bilen for hva den er, er villig til å gi meg 90-100.000 for den, så er jeg villig til å selge. Ja, veldig mange kommer til å si at det er alt for mye penger for en 2-liter E39 diesel, og dere interesserer jeg meg ikke i å høre fra angående det, for jeg tror faktisk det kan gå. Fire sylindre, ja, men folk som kjøper 520D er jo ute etter en økonomisk bil. Og det er nettopp det den er. Bruker så å si ingenting, men har nok krefter til å fungere overlegent til daglig kjøring. 

Var nylig en som tok kontakt og sa at han ville gitt meg 90.000 på stedet om den hadde original M-sport. En annen bød meg 75.000 usett da det var alt han hadde. Og se bort i fra anlegget, så taper jeg ganske lite penger på bilen ved salg til rundt 90. Og den muligheten kommer ikke til å bli der lenge. E39-markedet er som en berg-og-dal-bane, samtidig som at bilen får fler kilometer på telleren for hver dag som går. Og er ikke mye vits i å vente og beholde bilen hvis denne tvilen skal sitte i kroppen min til jeg en gang senere bestemmer meg for salg og taper mye mer. 

Dermed tenker jeg at hvis jeg finner en entusiast som kan ta vare på bilen, og se verdien i den på samme måte som meg, og som da er villig til å gi 90+ for den (usikker på pris enda), så vil jeg selge. Har flere biler (og forsåvidt biltyper) i kikkerten som jeg sikler fælt på, og som kan passe meg bedre nå enn da jeg kjøpte denne. Så jeg får se! Få inn nytt interiør, ta litt salgsbilder og legge ut så jeg kan se hva det blir til. Får jeg seriøs interesse selger jeg, om ikke beholder jeg. Må jo ikke selge. Ble en liten roman her, men da har jeg fått forklart meg litt hvertfall :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...