Gabz Skrevet August 2, 2016 Forfatter Share Skrevet August 2, 2016 Åja! Absolutt, veldig dyktig og veldig hyggelig kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 3, 2016 Share Skrevet August 3, 2016 12 timer siden, Gabz skrev: Hos hvem? valsemesteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 3, 2016 Forfatter Share Skrevet August 3, 2016 Åja, nei Z4 roadster og A3. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 3, 2016 Share Skrevet August 3, 2016 7 minutter siden, Gabz skrev: Åja, nei Z4 roadster og A3. okey kompis hadde bilen der borte også så regna med den sto der xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet August 6, 2016 Share Skrevet August 6, 2016 Begynner virkelig å komme seg denne! Ble bra med valsingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 6, 2016 Forfatter Share Skrevet August 6, 2016 Takktakk! kvestermo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 8, 2016 Share Skrevet August 8, 2016 On 4/19/2016 at 19.13, Gabz skrev: Stille her for tiden. Har kjøpt EGR-delete som skal monteres fortløpende: Link til hvor denne ble kjøpt? Også hvor kjøpte du M5 fangere osv fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 8, 2016 Forfatter Share Skrevet August 8, 2016 Finner ikke igjen link på EGR-deleten dessverre, men kjøpte den på eBay Fangerne ble kjøpt fra Parts24 faktisk (ga dem en ny sjanse) og baklukespoileren ble handlet hos Trolltuning. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 15, 2016 Forfatter Share Skrevet August 15, 2016 Etter mye om og men, og ikke minst mye venting, ble interiøret endelig levert i går kveld. Dermed var det på tide å få igang hvertfall noe av det. Siden framsetene må kobles opp ordentlig, og jeg må ordne delefilterne over på de nye dørtrekkene foran, så tenkte jeg at jeg kunne ferdigstille baksetene før jeg skulle dra på trening hvertfall. Så da var det ut med baksetene: Og siden kantene rundt veggen bak setene gjennom skiposehullet så slik ut (lyddemping montert for basskassa og original matte der som ser stygge ut): Så måtte dette teamet til: Og gikk jo greit: Klarte selvfølgelig å få litt overspray på subben da jeg glemte å dekke den til på den første biten, men det er ingenting sitrusrens ikke kan fikse Renser det bort senere, da jeg ikke hadde den tilgjengelig idag: Men resultatet ellers ble jo bra! Før/etter: Interiøret ellers er ganske møkkete og trenger en rens det og.. Flekker her og der. Menmen, det får vi ordne senere. Ble mye cleanere med litt filt inni der hvertfall! Inn igjen med det nye. Rygg først: Så nakkestøtter: Også sitteputen: Så var det dørtrekkene sin tur! Av med lista for å overføre til det nye: Og av med listene på de nye trekkene: Så kom jeg på at jeg hadde shadowline-lister til innsiden av vinduene liggende på lageret og jeg hadde glemt å ta de med. Så da var det en kjapp tur for å hente de: Sånn! Før: Adios! Hello! På med trekk og list: Så var det andre siden sin tur: Ferdig bak! Få støvsugd, vasket og renset skikkelig nå så blir det bra Neste på listen er å få koblet opp og montert framseter og elektrisk rattstamme, samt glasstakluke og selvsagt dørpanelene foran. Oppdatering på det kommer selvsagt! HenrikSolberg, danskiii og magneten reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 16, 2016 Share Skrevet August 16, 2016 Gjorde seg dette! Likte veldig godt løsningen rund skiposen, easy fix som gjorde mye for finish On 08.08.2016 at 20.47, Gabz skrev: Finner ikke igjen link på EGR-deleten dessverre, men kjøpte den på eBay Fangerne ble kjøpt fra Parts24 faktisk (ga dem en ny sjanse) og baklukespoileren ble handlet hos Trolltuning. Måtte du til med koding også for EGR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 16, 2016 Share Skrevet August 16, 2016 Synes du sa trening, men det rakk du vel ikke? Er vel god trening bare å gjøre denne jobben alene? Ser bra ut dette ja, spennende å se hvordan det blir foran! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet August 16, 2016 Share Skrevet August 16, 2016 AAH, for et løft! var ikke dumt med filten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 16, 2016 Forfatter Share Skrevet August 16, 2016 2 timer siden, danskiii skrev: Takktakk Nei, jeg kodet ingenting. Så etter noen måneder at det lå en EGR-feilkode i systemet men den var bare å slette. Fikk ingen lamper eller problemer ellers, så er bare å montere. 2 timer siden, Shattered skrev: Rakk fint det Blir nok hakket finere med skinn foran og. 1 time siden, kvestermo skrev: Nei, synes det hjalp betraktelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 16, 2016 Share Skrevet August 16, 2016 Dette blir bra! Venter spent på resten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 16, 2016 Forfatter Share Skrevet August 16, 2016 Takker! Veldig spent selv Eneste som er negativt er at framsetene er standard selv om de er elektriske, og jeg vil jo ha comfort eller sport. Så de skal også byttes ut når jeg får råd etterhvert, men da får jeg hvertfall lagt opp det elektriske i førsteomgang. Og blir jo uansett stort løft med skinn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå