Gabz Skrevet Oktober 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2016 Kommer seg litt og litt Ja, kjenner den følelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2016 Litt mer småplukk idag! Som dere vet ble midtkonsolltrim-delen ødelagt på det settet som står i bilen nå, så jeg kjøpte meg et svart listesett. Men etter å ha byttet ut kun midtkonsolldelen så jeg at det egentlig så greit ut med midtkonsollen i svart og listene i den fargen de er i, da jeg egentlig vil beholde dem. Så ikke like jalla ut som med treverket i midten. Så lot de stå og ble ganske fornøyd med helheten Men har resten av listene liggende om jeg skulle ombestemme meg. Er forresten ikke så blått som det framstår på bildene, er svart-svart. Trenger bare en god polering etterhvert. Så også at omtrent alle klipsene manglet i det mattesettet jeg hentet. Disse kostet idiotiske 40kr stykk nye, så da var det billigere og lettere å kjøpe mattene til Durochris i stedet. Hans sett manglet førermatten, men den bruker jeg bare fra mitt sett. Så det monteres i morgen, tenker jeg. Disse kommer fra en M5 hvor de var veldig lite brukt så de er i litt bedre stand og. En siste ting som irriterte meg var medisinskrinet som fulgte med comfortstolene. Full av drit, lukket seg ikke ordentlig osv. Så da fant jeg fram medisinskrinet fra stoffstolen jeg hadde og monterte det i stedet. Så fort mye bedre ut med et som faktisk sitter og lukker seg som det skal. Før: Ut: "Ny": Det var det for idag. Og ja, jeg er veldig klar over at interiøret trenger en skikkelig omgang med støvsuging og rens, og det skal gjøres veldig snart. Blir mye drit med vått vær, mye kjøring og passasjerer samt røytende hund i bilen av og til. magneten, MarcusSteffensen, sAlnes og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2016 (endret) Da har jeg endelig fått på plass velourmattene, og gud for en forbedring det ble. Utrolig fornøyd Nå gjenstår det bare å få tatt en rengjøring på interiøret og få tatt noen ordentlige bilder. Men disse får duge enn så lenge: Passasjerside: Førerside: Bak: Helheten: Adios! Endret Oktober 19, 2016 av Gabz Ivrig86, Walkabout, magneten og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Oktober 20, 2016 Share Skrevet Oktober 20, 2016 Veldig deilig å se de mattene gå i bosset for de var ikke pen haha😂. Ble veldig bra! Ivrig86 og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 20, 2016 Share Skrevet Oktober 20, 2016 Her har det skjedd litt siden sist! Ser ut som du tar bra vare på E39'en din, godt å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Oktober 20, 2016 Share Skrevet Oktober 20, 2016 Dette her blir bare bedre og bedre En ting jeg ville ha gjort er at jeg hadde montert en multimediaspiller som ser litt mer original ut da jeg synes det ser bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2016 6 timer siden, salnes34 skrev: Haha, helt enig Takker! 6 timer siden, papertiger skrev: Her har det skjedd litt siden sist! Ser ut som du tar bra vare på E39'en din, godt å se. Takk for det! Gjør så godt jeg kan 16 minutter siden, BimmerFan! skrev: Takktakk! Det var egentlig planen, men når jeg kjøper anlegg til 20 lapper så må jeg ha en spiller med god lyd og mye justeringer da alt skal justeres helt perfekt sAlnes, BimmerFan! og magneten reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 20, 2016 Share Skrevet Oktober 20, 2016 about damn time! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 21, 2016 Share Skrevet Oktober 21, 2016 endelig forsvant de ekle gummimattene Det var noe første jeg kasta når jeg kjøpte bilen mens jeg kjørte hjem fra han jeg henta bilen. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2016 20 timer siden, Freakshow skrev: 58 minutter siden, RemyNG skrev: Haha, var vel på overtid dette, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Oktober 22, 2016 Share Skrevet Oktober 22, 2016 gummimatter er gull om vinteren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2016 Ja, men da får jeg heller kjøpe noen penere og legge de over disse når det blir mye snø Disse var jo også helt flate, så alt vannet hadde bare rent ut uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Etik39 Skrevet Oktober 22, 2016 Share Skrevet Oktober 22, 2016 Det var på tide! Ble veldig bra det her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2016 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2016 (endret) Stille og rolig enda. Venter bare på å få time til EU, egentlig. Fikk fjernet airbaglampe idag da, så det var deilig Now you see me: And now you don't: Endret Oktober 25, 2016 av Gabz Shattered, magneten, sAlnes og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå