Gå til innhold

Gabz' #449 E39 - Video (s.80)

Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Litt mer småplukk idag!

Som dere vet ble midtkonsolltrim-delen ødelagt på det settet som står i bilen nå, så jeg kjøpte meg et svart listesett. Men etter å ha byttet ut kun midtkonsolldelen så jeg at det egentlig så greit ut med midtkonsollen i svart og listene i den fargen de er i, da jeg egentlig vil beholde dem. Så ikke like jalla ut som med treverket i midten. Så lot de stå og ble ganske fornøyd med helheten :) Men har resten av listene liggende om jeg skulle ombestemme meg. Er forresten ikke så blått som det framstår på bildene, er svart-svart. Trenger bare en god polering etterhvert.

list1.JPG

list2.JPG

Så også at omtrent alle klipsene manglet i det mattesettet jeg hentet. Disse kostet idiotiske 40kr stykk nye, så da var det billigere og lettere å kjøpe mattene til Durochris i stedet. Hans sett manglet førermatten, men den bruker jeg bare fra mitt sett. Så det monteres i morgen, tenker jeg. Disse kommer fra en M5 hvor de var veldig lite brukt så de er i litt bedre stand og.

matter.JPG

En siste ting som irriterte meg var medisinskrinet som fulgte med comfortstolene. Full av drit, lukket seg ikke ordentlig osv. Så da fant jeg fram medisinskrinet fra stoffstolen jeg hadde og monterte det i stedet. Så fort mye bedre ut med et som faktisk sitter og lukker seg som det skal.

Før:

med1.JPG

Ut:

med2.JPG

"Ny":

med3.JPG

med4.JPG

Det var det for idag. Og ja, jeg er veldig klar over at interiøret trenger en skikkelig omgang med støvsuging og rens, og det skal gjøres veldig snart. Blir mye drit med vått vær, mye kjøring og passasjerer samt røytende hund i bilen av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått på plass velourmattene, og gud for en forbedring det ble. Utrolig fornøyd :) Nå gjenstår det bare å få tatt en rengjøring på interiøret og få tatt noen ordentlige bilder. Men disse får duge enn så lenge:

Passasjerside:

DSC_0362.JPG

Førerside:

DSC_0370.JPG

Bak:

DSC_0373.JPG

Helheten:

DSC_0382.JPG

DSC_0386.JPG

Adios!

DSC_0389.JPG

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, salnes34 skrev:

Haha, helt enig :lol: Takker! 

6 timer siden, papertiger skrev:

Her har det skjedd litt siden sist! Ser ut som du tar bra vare på E39'en din, godt å se. 

Takk for det! Gjør så godt jeg kan :) 

16 minutter siden, BimmerFan! skrev:

Takktakk! Det var egentlig planen, men når jeg kjøper anlegg til 20 lapper så må jeg ha en spiller med god lyd og mye justeringer da alt skal justeres helt perfekt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...